במדריד דיווחו על "אקס ברצלונה שחגג עם שאקירה" ועוררו סערה

play
שאקירה | ספלאש
שאקירה לצד ג'רארד פיקה ובת זוגו החדשה 00:15

המתיחות בין ג'רארד פיקה לאקסית שאקירה עולה לשיאים חדשים בימים האחרונים עם הקנטות פומביות וידיעות רכילותיות, אבל דיווח אחד הרגיז את אוהדי ברצלונה במיוחד

(גודל טקסט)

הדרמה בין שאקירה וג'רארד פיקה נמשכת, כאשר ב"אס" המדרידאי דווח שהכוכבת הקולומביאנית "בילתה" עם כוכב ברצלונה לשעבר, ששיחק בעבר עם בן זוגה שנפרד ממנה.

כזכור, ביוני אשתקד חשפו שני בני הזוג המפורסמים שאחרי 11 שנים ביחד, הם נפרדו, ומאז החלה טלנובלה שכל פרק בה עלה לכותרות בכל רחבי העולם. שאקירה עצמה סיפרה כמה הפרידה השפיעה עליה ועל ילדיה לרעה, כשהכל קורה לעיני התקשורת, ופיקה גם הוא עבר מאז ימים לא קלים שכללו דעיכה מקצועית, ביקורת ציבורית ולבסוף פרישה מפתיעה מכדורגל.

שאקירה
הקרב מתחמם. שאקירה | צילום מסך, יוטיוב

שאקירה בנמסיבה

אחרי שהפרשה כבר ירדה מסדר היום, לאחרונה היא שוב חזרה: שאקירה הוציאה שיר חדש שנוטף בקטילות על בן זוגה לשעבר ובת זוגו החדשה החדש, עם משפטים כמו "החלפת פרארי בטווינגו (רכב קטן), החלפת רולקס ב-Casio". פיקה עצמו לקח את השורות האלה באופן מילולי, החל ללבוש שעוני קאסיו ואף נראה עם רכב טווינגו – בניסיון להתריס וללעוג בהקנטה.

כעת, הטוויסט האחרון בפרשה מייצר כותרת חדשה: שאקירה נראתה מארחת מסיבה בביתם הקודם של הזוג, ביום ראשון בערב, על מנת לחגוג את הצלחת השיר שלה – ומי שהיה במסיבה הוא פטריק קלויברט, שחקן בארסה לשעבר. כזכור, החלוץ ההולנדי שיחק נואו קאמפ מ-1998 עד 2004, ועזר לה לזכות בלה ליגה בעונתו הראשונה במועדון. הוא מעולם לא שיחק לצד פיקה אבל חזר למועדון לפני כמה שנים כמנהל הטכני של לה מאסיה, האקדמיה המפורסמת של המועדון. יש לציין כי קלויברט ואשתו ידועים כידידים של שאקירה, ללא ספק בגלל העובדה ששתיהן מקולומביה.

פיקה, שאקירה ובר רפאלי
לבשה לה את הבגדים? בת הזוג החדשה | אימג'בנק GettyImages, Gettyimages ורפי דלויה
פטריק קלייברט
לקח את הצד שלה. קלייברט | אימג'בנק GettyImages

זה לא מנע מהתקשורת במדריד לחגוג, ובכותרת במדור הרכילות הפופולרי "טיקיטאקה" של "אס" נכתב ש"אקס ברצלונה נראה מבלה עם שאקירה" – בכותרת פרובוקטיבית שמנסה לרמוז לרומן אסור, והדבר עורר זעם גדול ברשתות החברתיות וגרר ביקורת חריפה על עיוות המציאות. אגב, ביממה האחרונה לא מעט כותרות במדורי רכילות טוענים שמקורבי שאקירה חשפו כיתצד היא גילתה שמישהי אחרת הייתה בבית שלהם: היא מצאה שצנצנת הריבה שלה חצי ריקה, וידעה שפיקה לא אוהב ריבה, ובהמשך אף גילתה שהיא לבשה את הבגדים שלה.

אגב, על פי האיש שכתב את מילות השיר, "עבדתי בשיתוף מלא עם שאקירה, היא תמיד מוציאה את כל מה שהיא מרגישה, ואני יכול להגיד לך – הורדנו מהשיר מילים ומשפטים הרבה יותר קשים!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי