טלנובלה בברצלונה: פיקה שוב בגד, הפעם עם דודנית של חברו לקבוצה

מדורי הרכילות בספרד גועשים: לפי הדיווחים, כדורגלן העבר נצפה בבר עם קרובת משפחתו של ריקי פוץ', מי שהיה פרטנר הבילויים שלו עד השנה שעברה, ו"כולם יודעים מה קרה שם"

(גודל טקסט)

האם ג'רארד פיקה יעמוד במרכזה של שערורייה מתוקשרת חדשה, חודשים ספורים אחרי הפרידה הסוערת שלו משאקירה בעקבות בגידה בזמרת הקולומביאנית? אתמול (ראשון) חשף כתב הפפראצי הספרדי ג'ורדי מרטין כי גם הזוגיות הנוכחית של פיקה, עם קלרה צ'יה, נקלעה למשבר בשל כניסתה של מאהבת חדשה לחייו של כוכב ברצלונה לשעבר – ולא תאמינו במי מדובר.

לטענתו של הרכילאי, מי שמצאה עצמה במשולש אהבה עם פיקה וצ'יה היא לא אחרת מאשר דודניתו של ריקי פוץ', הכדורגלן בן ה-23 שעזב את ברצלונה בקיץ האחרון לטובת לוס אנג'לס גלקסי, אחרי שבקטלוניה הוא ספג מבול של ביקורות על חוסר המקצוענות שלו, כשהגורם העיקרי לכך היה פיקה שגרר את פוץ' לבליינות ולחיי הלילה.

חוליה פוץ', הצעירה שאיתה בגד פיקה לכאורה בקלרה צ'יה

שמה של הצעירה הוא חוליה פוץ' גאלי, והיא עורכת דין בת 24. לפי אחת הגרסאות על כך שפיקה בוגד איתה בבת זוגו הנוכחית, השניים הכירו לפני שנתיים או שלוש ונצפו לאחרונה יחד בדאנס בר. "הם תמיד הלכו בנפרד, אבל בהמשך עברו לאזור פרטי. קודם היא וכמה דקות אחר כך, גם הוא. כאילו הם לא רוצים שייראו אותם נכנסים ביחד. כולנו יודעים מה קרה שם בפנים", סיפר אחד העדים.

ג'ורדי מרטין פרסם את פרופיל האינסטגרם של חוליה פוץ' בדף שלו, והוסיף מסר לפיקה: "אחר כך אל תתפלא ששאקירה משסה בך את העולם כולו".

אגב, ריקי פוץ' הוזכר לא פעם מהלך הפרידה של פיקה ושאקירה, מאחר שבת הזוג של פיקה, צ'יה, הייתה חברה של ג'מה איגליסאס, שהייתה בת הזוג של פוץ'. על פי מדורי הרכילות, "השניים שיתפו פעולה וניהלו ביחד אסטרטגיה כיצד לחמוק מהפפראצי בזמן בילויים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי