לפני עשור היה מביא הכדורים שאדן הזאר בעט בו. כיום הוא מעשירי העולם

ב-2013 הורחק בגללו כוכב צ'לסי בתקרית בלתי נשכחת, כיום שוויו של אותו נער מסוונסי מוערך בכ-40 מיליון ליש"ט

(גודל טקסט)

כבר עשור עבר מאז האירוע הבלתי נשכח בו אדן הזאר, אז קשר צ'לסי וכיום בריאל מדריד, בעט במביא הכדורים והורחק. זה היה במסגרת חצי גמר גביע הליגה נגד סוונסי ובסיומו הכוכב הבלגי וקבוצתו הודחו מהמפעל, אבל עד היום זוכרים מאותו ערב כיצד הזאר בעט בצלעות של הנער בניסיון להוציא ממנו את הכדור.

מביא הכדורים הצעיר היה אוהד סוונסי בשם צ'רלי מורגן, אז בן 17, שבדקה ה-80 שכב על הכדור בניסיון למנוע מהזאר לחדש את המשחק במהרה – מעשה לא ספורטיבי כמובן כדי לנסות לסייע לקבוצתו האהודה, אך גם הוא לא חשב שזה יסתיים בהרחקת אחד מכוכבי היריבה. בסיום אותו משחק סיפר הזאר שהוא התנצל בפניו, וכך גם עשה מורגן שהודה שהתנהגותו הייתה לא נאותה.

אדן הזאר בועט במביא הכדורים ומורחק

ומדוע נזכרו במקרה החריג הזה שהתרחש לפני עשור, ב-23 בינואר 2013? כי מורגן, כבר בן 27 בימים אלו, הוא כבר לא אותו צעיר שהזאר בעט בו, אלא אחד מעשירי העולם. צ'רלי, בנו של מרטין מורגן שהוא אחד מראשי סוונסי, הקים יחד עם חברו ג'קסון קווין את "AU VODKA", חברה בריטית שמייצרת כמובן את המשקה חריף. "איי יו וודקה" נחשב למשקה מהמוצלחים והיוקרתיים בבריטניה, וגם המחיר בהתאם.

מביא כדורים שנפגע לאחר שספג בעיטה משחקן צ'לסי אדן הזאר
מורגן בן ה-17 לאחר שהזאר בעט בו | אימג'בנק GettyImages

פרסום לא חסר למותג הוודקה שהקים

המותג היוקרתי החל עם ייצור מקומי של כ-2,000 בקבוקי וודקה מוזהבים בסביבת העיר סוונסי, אך נרשמה צמיחה מהירה במיוחד והחל ייצור המוני ושיווק ל-40 מדינות בעולם. צ'ארלי מורגן וחברו זינקו ברשימת עשירי ויילס עם שווי מוערך של כ-40 מיליון ליש"ט. מטרתם המוצהרת הבאה היא לכבוש גם את השוק האמריקני.

וכך, מי שהיה בסך הכל מביא כדורים צעיר שעשה זאת למען קבוצתו האהובה, הוא כעת מהאנשים העשירים בממלכה וגם מהמפורסמים, אבל מהסיבות הנכונות.