שרפה את הרשת: התראיינה עם "החזה בחוץ" והרוויחה 1.5 מיליון עוקבים ביממה

דילטה לאוטה
דילטה לאוטה | מסך

מגישת הספורט דילטה לאוטה, שהיא גם כידוע בת הזוג של השוער לוריס קאריוס, הגיעה להתראיין עם חולצה חשופה שהפכה לשיחת היום ברשתות החברתיות: "התפללתי שהכפתור שלה לא יחזיק מעמד"

(גודל טקסט)

החזה של בת זוגו של שוער ניוקאסל לוריס קאריוס הפך לשיחת היום, אחרי שכמעט התפוצץ מהחולצה במהלך ריאיון לתוכנית רדי.

מגישת הספורט הכי לוהטת באיטליה, דילטה לאוטה, לקחה סיכון מיותר כשהגיעה להתראיין עם חולצה חושפנית והיא "ניצלה" בזכות כפור אחד קטן שגרם לצופים בתוכנית המצולמת לא להקשיב למילה, מאחר שהבגד והסיטואציה תפסו את מלוא תשומת הלב.

דילטה לאוטה
דילטה לאוטה | מסך

"על מה היא דיברה? כל מה שיכולתי לעשות זה להתפלל שהכפתור לא יחזיק", כתבו אלפי עוקבים בתגובות לשידור החי. המגישה לא התרגשה מכך שהחולצה החשופה גרמה למיני סערה, ואף שיתפה תמונה שלה מהריאיון בחשבון האינסטגרם הפופולרי שלה, וגם בו היא זכתה לתגובות לגבי החולצה, "הכפתור הזה הוא כמו ספיידרמן שמנסה להחזיק רכבת", "יש את אלו שעושים זום אין, ויש את אלו שמשקרים" ו"לכפתור הזה יש חיים יותר טובים משלי". 

רוצים לשמוע את הנתון הכי מטורף? בטוח שדילטה לא האמינה בעצמה למה כפתור אחד בלבד יכול לגרום. עד אתמול בבוקר, היו לה שבעה מיליון עוקבים באינסטגרם, מה שאומר שבעקבות הריאיון והחזה המבצבץ, היא הרוויחה 1.5 מיליון עוקבים בקצת יותר מ-24 שעות.

איבנה קנול, יש פה מישהי שיכולה לעשות לך בית ספר! כזכור, המגישה הוותיקה של סרייה A והשוער החלו לצאת באוקטובר שעבר ונראה שהאהבה ביניהם פורחת. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי