אחרי התקופה הקשה: ליאור אסולין פותח עסק חדש

ליאור אסולין
ליאור אסולין | פרטי

אחרי שריצה שמונה חודשי מאסר, חלוץ העבר יוצא לדרך חדשה: "זה משהו שמרפא לך את הנפש", הוא מספר. לירון שרון עם הפרטים המלאים על המקום הקסום והפירגון מכוכב מכבי חיפה עומר אצילי

(גודל טקסט)

בחודש אוגוסט האחרון השתחרר כדורגלן העבר ליאור אסולין מהכלא, לאחר שריצה שמונה חודשי מאסר בגין סחר בסמים, עבירה אותה ביצע באמצעות אפליקציית "טלגרם". כעת, אחרי תקופה לא פשוטה בכלל, הוא יוצא לדרך חדשה.

הסקורר שכיכב תחת המדים של בית"ר ירושלים, בני־סכנין ועוד מספר קבוצות מליגת העל והלאומית, פותח עסק חדש שעתיד להפוך לסיפור הצלחה, בעיקר אחרי שהחברים הטובים והמפורסמים שלו פירגנו לו ברשתות החברתיות אל מול אלפי העוקבים. רק רבע שעה מתל אביב, אם בא לכם להרגיש בטבע, תוכלו למצוא אותו מתכונן ומתרגש לקראת הפתיחה. 

אסולין הוא הבעלים של בית קפה חדש שייפתח אוטוטו בחוות הסוסים "חוף השרון" שביקום. בחווה, תוכלו למצוא בית ספר לרכיבה עם סוסים שהגיעו מארצות הברית וספרד ומעניק שירותים לכל הגילאים ובכל הסגנונות, כמו רכיבה לאורך חוץ הים, שיעורי רכיבה, שיעורי רכיבה טיפוליים ואף טיולי רכיבה לכל הרמות.

החווה הקסומה קיימת כבר שנתיים ואילו בית הקפה החדש של כוכב העבר "חדש מהניילונים". הפתיחה תקרה ממש בקרוב, במהלך החודש הבא כאשר לצידו של אסולין נמצא חברו הקרוב והשותף שלו בעסק, שחר בן נעים. 

"ליאור ואני חברים מגיל שבע, הוא עבר תקופה לא קלה והחלטנו לקחת את הדבר הזה בשתי ידיים ולפתוח מקום ביחד", סיפר שחר למדור והוסיף איך נולד הרעיון לעסק החדש: "אני מאלף סוסים ומגדל סוסים כל החיים, יש לנו עוד שותף שהשטח שלו וככה בעצם נולד הרעיון".

גם אסולין רוכב בעצמו וסיפר שזה "משהו שמרפא לך את הנפש". הראשונים לפרגן לחברם משכבר הימים באינסטגרם היו עומר אצילי ואמיר עגייב שאיחלו בהצלחה "לאח" שלהם. בנוסף לביזנס החדש,, למדור נודע שייתכן ובקרוב כולכם תוכלו לראות אותו על המסך מאחר וכדורגלן העבר מחוזר ע"י מערכת הליהוק של אחת מתוכניות הריאליטי הגדולות במדינה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי