שי זהבי מזועזעת: "הוא חייב להיות בכלא לכל החיים, וצריך לקבל עונש גרוע מזה"

שי זהבי
שי זהבי | מסך, אינסטגרם

אשתו של ערן זהבי, שנפלה בעצמה קורבן לשוד אלים באמסטרדם, שיתפה בתחושות לאחר האונס המזעזע בגדרה: "המקום שאמור להיות הכי בטוח הופך לזירת פשע. חיה שרצחה נפש של אמא ונפש של ילדים"

(גודל טקסט)

האונס האכזרי שעברה בת ה-30 בגדרה במהלך סוף השבוע ממשיך לזעזע את המדינה. לאחר שנחשפו פניו של החשוד במעשה הנוראי, שי זהבי, שכזכור נפלה קורבן לשוד אלים באמסטרדם, לא הייתה יכולה להישאר אדישה לזוועה. שי שיתפה את 120 אלף העוקבים שלה באינסטגרם בתחושותיה לאחר ששמעה על מקרה האונס בגדרה וראתה את פני הרשע שנחשפו לכל. 

"חדירה לבית שלך זה הדבר הכי נורא שיכול לקרות. המקום שאמור להיות הכי בטוח עבורך הופך לזירת פשע. פשע נוראי ליד ילדים תמימים וקטנים. אנחנו כאימהות נעשה הכל כדי לשמור על הילדים שלנו ואתם כמדינה צריכים לשמור עלינו מכל הרוע הזה", הביעה שי הזדהות עם הנאנסת. אשת הכדורגלן הוסיפה: "חיה שרצחה נפש של אמא ויותר גרוע נפש של ילדים קטנים, חייב להיות בכלא לכל החיים והאמת צריך לקבל עונש גרוע מזה. מקווה שימצו איתו את הדין כראוי".  

כזכור, במאי 2021 אשתו של ערן זהבי וילדיו נפלו כאמור קורבן לשוד אלים, זאת בזמן שהחלוץ שהה עם קבוצתו דאז פ.ס.וו איינדהובן. במהלך השוד הופעל כוח נגד שי שנאבקה בפורצים שאיימו בנשק חם על המשפחה וקשרו אותה ואת ילדיה. לשמחת כולם, האירוע המזעזע בהולנד הסתיים ברכוש שנגנב ולא נגרם נזק פיזי לאשת הכדורגלן ולילדיהם.

אתמול נעצר החשוב באונס בגדרה, תושב הפזורה הבדואית בן 22. החשוד נמלט לשטחי הרשות הפלסטינית, שם נעצר, ובמקביל נעצרו שישה גברים נוספים, בני משפחה אחת מהפזורה הבדואית שעובדים בגדרה. על פי החשד, ב-3:00 לפנות בוקר שבין יום חמישי לשישי פרץ החשוד לדירה וזמן קצר לאחר מכן קשר את האישה בחדרה ואנס אותה, כשבזמן המעשה שהו בבית שלושת ילדיה – בני פחות משש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי