"הוא היה במתח נוראי": הדרמה "האמיתית" שהתחוללה במכבי חיפה

שון גולדברג, עומר אצילי, שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

בזמן שאוהדי האלופה ציפו לבשורה בנוגע לקיום המשחק מול הפועל חדרה, מי ש"כסס ציפורניים" הוא בנו של מנהל המדיה והכרוז של המועדון, אביתר, שאמור היה לחגוג את בר המצווה שלו ביום רביעי

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אלפי אוהדי מכבי חיפה עקבו בדאגה אחרי מזג האוויר הסוער שבסופו של דבר, כידוע, הוביל לדחיית המשחק מול הפועל חדרה. מי שהיה מוטרד אפילו יותר מהאוהדים הוא מנהל המדיה והכרוז של מכבי חיפה, יוסי פרץ ארי, שקבע את חגיגת בר המצווה של בנו אביתר ליום רביעי.

כאשר פורסמה בתקשורת הידיעה על כך שמשחק הליגה במסגרת המחזור ה-21 אכן יידחה לרביעי, הבינו במשפחת פרץ ארי שעשרות מהמוזמנים לאירוע שלהם לא יוכלו להגיע בשל ההתנגשות בין בר המצווה למשחק.  שחקנים, צוות מקצועי ועובדי מועדון רבים הוזמנו לאירוע שיתקיים באולמי "אדם וחווה" בחיפה, ועל כן הוחלט לדחות גם את בר המצווה של אביתר, בנו של פרץ ארי, שמצפה בקוצר רוח לחגוג 13.

ההזמנה לבר המצווה של אביתר
ההזמנה לבר המצווה של אביתר | מסך

הכרוז הירוק סיפר למדור: "אביתר היה במתח נוראי כשהתחילו לזרום הידיעות על זה שהמשחק נופל על בר המצווה. חצי מהמוזמנים לא היו יכולים להגיע כולל השחקנים, הצוות וכל עובדי המועדון. אבל בעלי "אדם וחווה" לא ראה בעיניים ואמר לי מיד 'מבחינתי אפשר להעביר את האירוע ליום חמישי', כך שעכשיו אביתר מאושר ואם הוא מאושר, גם אני".

ואם לרגע תהיתם, חתן השמחה הצעיר הוא אוהד שרוף של אלופת המדינהובזכות העבודה של אבא הוא גם זכה להזמנה מקורית במיוחד לאירוע שלו. ההזמנה ירוקה כולה, כמתבקש, ובה מצולם אביתר לצידו של הבלם שון גולדברג. "ניפגש בבר מצווה של אביה, הא?" שואל גולדברג את המוזמנים שקיבלו את ההזמנה החיפאית ואת העידכון ש"האירוע נדחה ביום בעקבות דחיית המשחק של מכבי חיפה". כי מה לא עושים עבור הקבוצה שאוהבים. מזל טוב לאביתר ושנדע ימים פחות סוערים.

יוסי פרץ ארי | מאור אלקסלסי

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי