המלחמה נמשכת: "שאקירה ייבשה את פיקה מחוץ לביתה במשך חצי שעה"

play
משפחת פיקה שהתפרקה | GettyImages, James Devaney
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.2 06:47

הדם הרע ממשיך לזרום: כוכבת הפופ ייבשה את אקס ברצלונה בזמן שזה הגיע לאסוף את בנם המשותף, וגם: צפו בתיעוד החדש של פיקה וחברתו החדשה

(גודל טקסט)

שאקירה ופיקה היו אולי הזוג הכי נוצץ בספרד בשנים האחרונות. אלא שמאז הפרידה המתוקשרת בין שחקנה האגדי של ברצלונה לכוכבת הפופ הקולומביאנית/לבנונית הרבה מאוד טינופים זורמים ודם רע זורם ביניהם וזו ממש לא מסוג הפרידות ש"נעשו ברוח טובה".

אם מישהו חשב שהמלחמה בין השניים נרגעה, אז בספרד מדווחים כעת על מקרה נוסף בין השניים שחולקים יחד שני ילדים. על פי הדיווח בזמן שפיקה הגיע לשאקירה כדי לקחת את אחד הבנים, שאקירה ייבשה אותו במשך חצי שעה מחוץ לדלת שלה. פיקה היה עם רכבו מחוץ לבית שהיה ביתם המשותף עד לא מזמן כשאמצעי התקשורת מסקרים אותו בזמן ההמתנה.

ובינתיים, צלמי הפפראצי עוקבים באדיקות אחרי הזוגיות החדשה של פיקה עם קלרה צ'יה ובסרטון שעלה לאחרונה נצפה פיקה כשהוא הולך ברחובות ברצלונה עם חברתו כשהשניים נראים משועשעים למדי מהשאלות שהצלם שאל אותם. במהלך המפגש הוא העלה מחדש את השמועות לפיהם הוריו של אקס ברצלונה מאסו במסיבות ששאקירה נהגה לארגן. צ'יה צחקה לנוכח השאלה וענתה: "זה נורמאלי".