"אני כמו בובה": פיקה מתייחס לראשונה לזוגיות החדשה אחרי שאקירה

play
היחסים מתחממים? פיקה וקלרה צ'יה | צילום מסך, אינסטגרם
דמבלה מלפנים, טר סטגן מאחור: ברצלונה עלתה לחצי גמר גביע המלך 02:22

בלם העבר נשאל על חוש האופנה שלו והשיב: "חברה שלי היא זו שקונה לי את הבגדים". לאחרונה נצפה יחד עם קלרה צ'יה בת ה-23 ברחובות ברצלונה. עורך דינו סיפר על הגירושים משאיקרה: "הם היו מאוד חכמים בתהליך הזה"

(גודל טקסט)

מדורי הרכילות בספרד ממשיכים לעסוק ללא הפסקה בזוגיות של ג'רארד פיקה עם קלרה צ'יה, סטודנטית בת 23, צעירה ב-22 שנים מזוגתו הקודמת של כוכב ברצלונה לשעבר – שאקירה, ממנה נפרד אחרי 11 שנים ביחד.

עד כה מיעט פיקה להתייחס למערכת היחסים עם הסטודנטית הצעירה, אך בריאיון לסטרימר הספרדי אבי יאנוס, נשאל על חוש האופנה שלו וסיפר: "האמת היא שאני הולך עם חברה שלי לקניות, והיא זו שקונה עבורי. אני כמו בובה". ואכן, השניים צולמו בשבוע שעבר, במהלך סשן קניות ברחובות ברצלונה.

טלנובלה בברצלונה: פיקה שוב בגד, הפעם עם דודנית של חברו לקבוצה
במדריד דיווחו על "אקס ברצלונה שחגג עם שאקירה" ועוררו סערה
השמועות, ה"סיוט" והבגידה: שאקירה שוברת שתיקה על הפרידה מג'רארד פיקה

גם האקסית המיתולוגית הוזכרה באותו ריאיון. כשנשאל מי האדם המפורסם ביותר שאי פעם פגש, השיב: "כנראה ששאקירה, זוגתי לשעבר. זה בהנחה שאנחנו לא מדברים על כדורגל, כי אם כן, אז לכריסטיאנו רונאלדו יש כרגע הכי הרבה עוקבים באינסטגרם".

ג'רארד פיקה
היחסים מתחממים? פיקה וקלרה צ'יה | צילום מסך, אינסטגרם

על הפרידה עצמה פיקה לא דיבר, אך עורך דינו, רמון טמבוררו, כן התייחס לכך וצוטט לאחרונה כאומר: "ג'רארד ושאקירה מאוד התאמצו לדאוג לילדיהם, ולדאוג שלא יהפכו לקורבנות. הם היו מאוד חכמים בכל התהליך הזה, אחרי שבעה חודשים של דיונים. אני תמיד אומר ללקוחות שלי – אחרי שחתמתם על הסכמי הגירושין, כדאי לנהל דיאלוג".

בחודש שעבר פרסמה שאקירה סינגל חדש, ובו עקצה את פיקה ואת זוגתו הצעירה. בין היתר שרה: "יש לה שם של בחורה טובה, אבל בבירור זה לא כמו שזה נשמע. יש לה שם של בחורה טובה, אבל רואים בבירור שהיא בדיוק כמוך, בשביל טיפוס כמוך". "החלפת פרארי ברנו טווינגו, החלפת רולקס בקאסיו. הרבה חדר כושר, אבל תעבוד גם קצת על המוח".