"לא הייתי מסוגלת לחשוב שכך אחייה": ירדן דסה חושפת את הפחד הכי גדול

אלי דסה, ירדן דסה
אלי דסה, ירדן דסה | מסך, אינסטגרם

הקושי שבמעבר למדינה חדשה הבהיל את אשתו של אלי דסה, אך היא התעלתה על עצמה והצליחה לכבוש יעד נחשק וסימנה עוד וי גדול

(גודל טקסט)

ירדן דסה, אשתו ההריונית של אלי דסה, החליטה לשתף את אלפי העוקבים שלה באינסטגרם בדבר שהכי הפחיד אותה כשעברה לגור עם המגן בהולנד. דסה כידוע משחק בדינמו מוסקבה הרוסית, אך איחוד הכוחות המדובר בינו לבין ירדן התרחש כאמור בתקופה שלו בוויטסה ארנהיים.

ירדן כתבה: "כשעברתי לגור עם אלי בהולנד הדבר שהכי הפחיד אותי יותר מהכל זה שלא יהיה לי עיסוק, ואני שעבדתי 10 שעות ביום במשרד נדל"ן ושילבתי לימודי משפטים ותוך כדי גם אימונים ומה לא, פתאום קמתי בבוקר והייתי בחופש מוחלט", נזכרה בתחילת הקשר אי שם בסוף 2019.

"במשך חודש-חודשיים זה היה נחמד אבל לא הייתי מסוגלת לחשוב שככה אני הולכת לחיות. בין כל העיסוקים שמצאתי לעצמי ידעתי שהדבר שהכי מעניין אותי זה אורח חיים בריא וחיפשתי הרבה זמן מקום ללמוד בו", הוסיפה ירדן.

לבסוף סיכמה איך מהפחד הכי גדול, הצליחה לסמן וי על עוד יעד שכבשה: "רק במבט לאחור אני מבינה כמה הלימודים מעשירים וכמה ידע צברתי. מהיום בנוסף להיותי משפטנית, עכשיו יש לי גם תעודה של מטפלת ברפואה תזונתית", סיפרה החצי השני של דסה לאחר שעברה את המבחן האחרון בהצלחה.

ירדן ניצלה היטב את הזמן מעבר לים בהולנד וברוסיה, ולמדה בתוכנית הכשרה שנתית ומקיפה ברפואה תזונתית מבוססת מדע במסגרת לימודי רפואה תזונתית מהרמב"ם של אוניברסיטאת ת"א. אז עוד לפני הלידה, מגיע לה בשעה טובה!

כזכור, לאחרונה ירדן "כיכבה" אצלנו במודר אבל מהסיבות הלא נכונות. היא פירסמה תגובה גזענית ודוחה שקיבלה על תמונה בה היא ואלי חשפו את ההריון הראשון שלהם. ירדן החליטה לא לשתוק, שמה את נושא בריונות הרשת על סדר היום וקיבלה המון חיזוקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי