"זה היה גדול עליך": שאקירה שוב תקפה את פיקה ובת זוגו בשיר חדש

play
מה זה אומר? ה"וי" של שאקירה | צילום מסך, יוטיוב
צ'אבי: "ריאל פייבוריטית", אנצ'לוטי: "לא רוצים נקמה, רוצים תואר" 03:20

גרושתו של בלם ברצלונה לשעבר השיקה שיר חדש ועקצה את הזוג החדש: "החיים שלי השתפרו בלעדיך, חברה שלך לא מרשימה, היא גורמת לי לצחוק"

(גודל טקסט)

הרבה מאוד זוגות מתגרשים, יש כאלו ששומרים על קשר וכבוד הדדי אחרי הפרידה ויש כאלו שממשיכים להתכתש אחריה. ג'רארד פיקה ושאקירה, אולי הזוג הכי מפורסם בעולם הספורט שהתגרש, משתייכים לקטגוריה השנייה והטראש טוק/התגרויות ועקיצות ביניהם לא פוסקים לרגע.

כוכבת הפופ הלבנונית/קולומביאנית השיקה שיר חדש שנקרא TQG (Te Quedo Grande) והמשמעות בעברית היא "זה היה גדול עליך". שאקירה, שבעבר כזכור כבר עקצה את הזוגיות החדשה של פיקה עם קלרה צ'יה, אומרת בשיר ש"החיים שלה השתפרו (מאז הפרידה). זה פגע בי לראות אותך עם בחורה חדשה, אבל עכשיו אני במצב יותר טוב, אתה לא רצוי פה יותר. החברה שלך לא מרשימה אותי ולא מעצבנת אותי. היא גורמת לי לצחוק".

צפו בביצוע של שאקירה

בפעם הקודמת ששאקירה עקצה את פיקה בשירים שלה, בלם ברצלונה לשעבר לא נשאר חייב והוא הגיב לה. כזכור, בשיר הקודם שבו היא שלחה מסר שאקירה אמרה "החלפת פרארי ברנו טווינגו, החלפת רולקס בקאסיו". פיקה בתגובה קנה רנו טווינגו והחליף את השעון שלו לקאסיו כדי ללגלג על הזמרת. האם גם הפעם תגיע תשובה?