מחפשת עבודה? כוכב הכדורגל הפתיע: אני מחפש עוזרת אישית צמודה

מדריד מחכה לך
מדריד מחכה לך | Europa Press News / Contributor

השחקן הבכיר השתמש באינסטגרם שלו על מנת לאתר את הבחורה: "מישהי שיש לה אמביציה ורוצה להקדיש את חייה", כתב. המדור משער שהשכר "לא רע" ומסביר למה יש סיכוי שהיא תגיע דווקא מישראל

(גודל טקסט)

ממפיס דפאי מחפש עוזרת אישית. בהודעה לא שיגרתית שפירסם באינסטגרם שלו, שאחריו עוקבים כמעט 17 מיליון אנשים, כתב שחקנה של אתלטיקו מדריד: "היי חברה, אני מחפש עוזרת אישית. מי שרוצה להקדיש את חייה ויש לה אמביציה לנסוע לכל מקום שתצטרך", הדהים הכוכב ההולנדי את המיליונים שעוקבים אחריו וממש לא רגילים לתוכן כזה מהצד שלו.

מחפשות עבודה במקרה?
מחפשות עבודה במקרה? | מסך, אינסטגרם

הכדורגלן המפורסם חגג בשבוע שעבר את יום הולדתו ה-29 ואחרי שעזב את ברצלונה לטובת אתלטיקו, מסתמן שהוא רוצה לצאת "לדרך חדשה" גם בעסקים שמחוץ לכדורגל, הכוללים השקעות בענפים שונים בדגש על נדל"ן. לשם כך,הוא כנראה זקוק לעזרה. דפאי הדגיש: "שימי לב שלהיות עוזרת אישית זה לא קל והתפקיד דורש מסירות רבה. תפציצו בפרטי".

אז אם במקרה אתן מחפשות עבודה ובא לכן לטעום מהחיים האירופאיים הטובים על קו ספרד-הולנד, תכתבו לכדורגלן בפרטי. רק נזכיר ששחר חיון סיחררה אותו עם היופי שלה כפי שסיפרה בזמנו למדור, ככה שקיים דווקא סיכוי גדול לישראלית.

לצינים שביניכם שאולי חושבים שזו דרך מצוינת להכיר בחורה, דפאי לא זקוק לעזרה בגזרה הזאת. מסתבר שזמרת ה-R&B המפורסמת קלואי ביילי, עשתה קאמבק לחייו של הכדורגלן. השניים החלו לצאת בקיץ 2020 כשאז התפתח ביניהם רומן לוהט שנקטע בטרם עת בגלל הקריירות התובעניות של שניהם, אך לאחרונה, שמועות החלו לצוץ במדורי הרכילות שהאמריקאית בת ה-25 חזרה לזרועותיו של דפאי "הבייבי" שלה, כפי שהיא נוהגת לקרוא לו. הם אמנם לא חזרו לעקוב אחד אחרי השנייה, אבל בתמונות פפרצי נראה שאכן הם חזרו לבלות אחד עם השנייה. רק שלא תקנא בעוזרת החדשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי