ג'יזל בשיאה, טום בריידי "פאתטי": מה לא עושה הכוכב כדי לחזור לאקסית

play
טום בריידי, ג'יזל בונדושן | אתר רשמי, אינסטגרם ג'יזל בונדושן, בריידי בראנד
ג'יזל בשיאה, טום בריידי "פאתטי": מה לא עושה הכוכב כדי לחזור לאקסית 00:06

בארה"ב מדווחים: הקוורטרבק לשעבר שוקל לעשות הסבה לקריירת סטנד אפ כדי להיראות קליל, בניסיון לאחד את המשפחה ולהחזיר אליו את אשתו לשעבר. הבעיה היא שג'יזל בינתיים בשיאה בברזיל: "מאושרת מתמיד"

(גודל טקסט)

מה לא עושים בשביל הזוגיות: על פי דיווחים בארה"ב, טום בריידי ממשיך במאמציו הגדולים בניסיונותיו להחזיר אליו את אשתו לשעבר ג'יזל בונדושן, ומחפש קריירה חדשה שאולי תמשוך אותה לזרועותיו.

על פי הדיווחים בארה"ב, האנשים המקורבים לטום בריידי מנסים לשכנע אותו ללרדת מהרעיון האחרון שלו: לפתח בקריירה בסטנד-אפ קומדי (!) כדי לזכות בחזרה בג'יזל. נטען כי הקוורטרבק שפרש לאחרונה רוצה לנסות את כוחו כקומיקאי בניסיון אחרון להתאחד עם דוגמנית העל האקסית שלו. הם התגרשו באוקטובר האחרון לאחר 13 שנות נישואים – מהלך שחפף להחלטתו של בריידי שלא לפרוש ולשחק עוד עונה אחת ב-NFL.

כאמור, חבריו של בריידי לא מעודדים אותו ללכת במסלול הקריירה החדש. מקור מצוטט במגזין "Radar" אומר: "טום היה ספורטאי נהדר, אבל הוא צריך לזרוק את הרעיון הזה לפח לפני שיהיה מאוחר מדי. בתור קומיקאי – הוא בהחלט ילד".

בשיאה: בינתיים ג'יזל חגגה בקרנבל בריו

אז מה בכלל גורם לו לחשוב שהוא יכול לעשות את זה? "הוא עושה חיקוי נהדר של חברו לקבוצה לשעבר רוב גרונקובסקי והמבטא הבוסטונאי המוגזם שלו מצחיק", אמר המקור.

מתברר שבריידי קיבל החלטות נוספות בניסיון לכבוש את לבה. על פי הדיווחים, הוא גם דחה את עסקת הענק שלו, שאמורה להעניק לו 375 מיליון דולר כפרשן ב"פוקס ספורטס". בריידי אמר שהוא יתחיל להיות פרשן רק בשנה הבאה כי "הוא צריך להשתחרר מפוטבול", אבל בארה"ב טוענים שהוא דחה את קריירת הפרשנות כי הוא רוצה להתמקד בחיי המשפחה שלו ולנסות להחזיר את בונדשן.

"המכשול הגדול ביותר ביניהם היה התלונות של ג'יזל על כך שטום שם את הספורט לפני המשפחה, אז הוא החליט להראות לה שהוא מוכן להתמקד בהם לפני שהוא לוקח את העבודה ב-FOX", צוטט מקורב לבריידי, "המטרה היחידה שלו כרגע היא לאחד את המשפחה שלו".

ג'יזל בונדושן לצד טום בריידי
בימים יפים. בריידי וג'יזל | אימג'בנק GettyImages

ערב לפני שבריידי אישר את פרישתו, הוא היה על השטיח האדום בלוס אנג'לס להקרנת הבכורה של סרטו '80 לבריידי' – קומדיה לצד ג'יין פונדה, לילי טומלין וריטה מורנו. האם זה מה שגרם לו לחשוב שיהפוך לשחקן? "הן היו מאוד נחמדות אליו והוא עשה עבודה נחמדה בקריאת טקסט מקצועי בחלק קטן – אבל הוא ישחק בליגה אחרת לגמרי אם הוא יעלה לבמת הסטנד-אפ", צוטט המקורב.

למרות שהוא נחשב לדמות ידידותית מחוץ למגרש, הומור מעולם לא היה משהו שקשור באופן מסיבי לבריידי, מלבד הסרט שלו. הוא תמיד עלה על המגרש חד וקטלני, ונחשב לתחרותי עד אימה.

אבל הוא מנסה להראות שהוא השתנה. בשבועות שלאחר הודעת הפרישה שלו, בריידי מבלה את זמנו בעיקר עם ילדיו. יש לו שניים מהתקופה עם ג'יזל – בנג'מין בן ה-13 וויויאן בת ה-10 – והוא נראה עמם לא מעט, מלווה אותם לחוגים ומנסה לשדר משפחתיות.

בונדשן, מנגד, השיקה מחדש את קריירת הדוגמנות שלה ולאחרונה נראתה חוגגת בקרנבל ריו, כולל ריקודים חושניים בקרנבל שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה. "היא כבר המשיכה הלאה", אמרו מקורבים לברזילאית, "היא מאושרת מתמיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי