לוהט גם מחוץ לכר הדשא: ההישג המרשים של מנור סולומון

play
מנור סולומון | Rob Newell - CameraSport / Contributor
"תמיד האמנתי בעצמי": סולומון בריאיון בלעדי לספורט1 אחרי עוד שער ענק 00:43

אוהדי פולהאם משתגעים ממנו, התקשורת באנגליה מתמוגגת ובישראל הוא כבר מזמן הפך לקונצנזוס. אחרי רצף השערים והנסיקה הגדולה, מנור סולומון פורח לא רק על המגרש ומנפץ שיאים ברשתות החברתיות

קבוצות: פולהאם
(גודל טקסט)

בשנים האחרונות הצלחה של כדורגלן כבר לא באה לידי ביטוי רק על המגרש. מנור סולומון, שמסחרר את אנגליה ונמצא בכושר שיא,, הוא עוד הוכחה לכך. כשהוא מהמם את הפריימרליג וגורם לאנגלים להישאר פעורי פה כבר ארבעה משחקים ברציפות, חשוב לציין שמעבר ליכולת האדירה של הכדורגלן בן ה-23 ובזכות הרצף המדהים של כיבוש השערים, הוא פורח באינסטגרם כשכל פוסט שלו זוכה לעשרות אלפי לייקים והעוקבים שלו באינסטגרם עולים בקצב מסחרר.

סולומון שבר שיא אישי לפוסט, כאשר ממוצע הלייקים שלו נע בין 15-30 אלף, ואילו בפוסט שהעלה בשבוע שעבר זכה ל-44.5 אלף לייקים. שחקנים ישראלים וזרים מפרגנים לו בלי סוף בתגובות, כולל הכוכבים הכי גדולים בליגת העל וגם חבריו מפולהאם. מעבר לכך, כשהגיע הליגיונר הצעיר לאנגליה בקיץ האחרון היו לו 105 אלף עוקבים ברשת החברתית הפופולרית ואילו כעת מספר העוקבים שלו עלה כבר ל-130 אלף נכון לרגעים ששורות אלו נכתבות, אך צפוי לעלות עוד ועוד.

מעבר לפירגון ברשתות, סולומון הפך לחביב הקהל וקונצנזוס בישראל ואפשר להגיד את זה בפה מלא. כולם אוהבים את מנור. כולם רוצים שהוא יצליח ושמחים ומחייכים אחרי כל שער ובישול של הילד שגדל בפתח תקווה, העיף ניצוצות בליגת העל, שיחק אותה גם בשחטאר אך עבר שנה קשוחה עם המלחמה באוקראינה והפציעה. כעת, אחרי תקופה מורכבת, החיים מוכיחים לו פעם נוספת שעם כישרון כמו שלו, חריצות ודבקות במטרה – השמיים הם הגבול. ואל תשכחו לעקוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי