אשתו של הכדורגלן שנגע לבחורה בחזה והתפשט: "בעלי בן זו**"

זועמת על בעלה
זועמת על בעלה | מסך, אינסטגרם

אחרי הבגידות, המריבות והאורגיה, אם ילדיו של הכוכב גינתה את ההתנהגות שלו בשיחה עם חברים: "אם תיפתח חקירת משטרה, היא תחתוך אותו מהחיים שלה לתמיד. מה שמדאיג אותה כרגע הם הילדים"

(גודל טקסט)

מה קורה לכדורגלנים המפורסמים בעולם בתקופה האחרונה? לפני כשנה קייל ווקר התחתן עם אהבת נעוריו, אנני קילנר, אך שחקן סיטי לא מפסיק לזלזל באשתו. לאחר שסלחה לו על שלוש בגידות, על אורגיה עם נערות ליווי, על ילד שהביא מחוץ לנישואים ועל ריבים קולניים במיוחד שמסעירים את השכונה, כעת אשת הכדורגלן מגיבה לסקנדל החדש בו מעורב בעלה.

שחקן מנצ'סטר סיטי קייל ווקר מטריד מינית לכאורה | צילום מסך, טוויטר

בעקבות חשיפת "הסאן" הבריטי, שפירסם סרטון מבר בו ווקר השיכור מוריד את מכנסיו וחושף את איבר מינו בפני אישה בלונדינית שאיננה רעייתו ונוגע בחזה שלה. אשתו הנאמנה עמדה לצידו וסלחה לו על כל הדברים המזעזעים שעשה בעבר, אך כנראה שסוף סוף הגיעו מים עד נפש והיא שוקלת את עתידה לאחר האירוע האחרון. אנני אמרה לחבריה הקרובים לאחר חשיפת הסרטון: "בעלי בן זו**". גורם המקרוב לבני הזוג הבהיר ש"אנני ידעה למה היא נכנסת כשהתחתנה עם קייל".

עוד הוסיף אותו גורם: "היא חוששת מאד מחקירה של המשטרה. אם זה יקרה, היא תחתוך אותו מהחיים שלה בוודאות. כרגע, זה עדיין לא קרה. היא בעיקר דואגת מה אחרים יגידו ומה יחשבו הילדים שלה על אבא שלהם. קייל הבטיח לה שבקבוצה דואגים לו והכל יהיה בסדר, אבל זו השפלה נוספת עבורה".

אחרי שסלחה לו מספר רב של פעמים, בפעם האחרונה הבטיחה אשת הכדורגלן שאם הוא ייפשל פעם נוספת, היא תעזוב אותו ותיקח לו מחצית מכל דבר שיש בחייו. בנוסף, היא ביקשה ממנו ללכת ולקבל טיפול מאחר וכל פעם שהוא שותה הוא "הופך להיות בנאדם אחר. הוא שקט ונעים רוב הזמן, אבל כשהוא שיכור – זה כאילו בנאדם אחר". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי