הוריד מכנסיים ונגע לאישה באיברים אינטימיים: ווקר שוב מסתבך

play
שחקן מנצ'סטר סיטי קייל ווקר מטריד מינית לכאורה | צילום מסך, טוויטר
לאפורט מעוניין לעבור לברצלונה, גברדיול יחליפו במנצ'סטר סיטי? 05:57

שחקן מנצ'סטר סיטי עלול להיחקר לאחר שתועד שיכור וחושף את עצמו בבר: "המבלים היו בהלם מהתנהגותו המחרידה". צפו בסרטון

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

פפ גווארדיולה העניק לשחקני מנצ'סטר סיטי יומיים חופשיים אחרי הניצחון 0:2 על ניוקאסל. אחד מהם, קייל ווקר, ניצל אותם לבילוי שעלול לסבך אותו. ב"סאן" חשפו הלילה (בין שלישי לרביעי) תיעוד ממצלמות האבטחה בבר במנצ'סטר, שבעקבותיו ייתכן כי המגן הימני יזומן לחקירה משטרתית.

בסרטון הופיע ווקר השיכור כשהוא מוריד את מכנסיו בפומבי, מנשק אישה בעלת שיער בלונדיני "שאינה רעייתו" ונוגע בחזה שלה. "חשף את עצמו במהלך ערב של אלכוהול ומסיבה עם קבוצת חברים ושתי חברות", תיארו בכלי התקשורת האנגליים את מעלליו של השחקן. בתגובה, אחת משתי הנשים צרחה והצביעה על ווקר בזמן שהאחרון צחק עם חבר. "המבלים היו בהלם מהתנהגותו המחרידה", נכתב ב"דיילי מייל".

לפי חוקי בריטניה בנושא עבירות מין, "היחשפות מגונה" מוגדרת כשאדם חושף באופן מכוון את איבריו האינטימיים וגורם לתחושת פחד או מצוקה לשוהים בסביבתו. אם ווקר יואשם בביצוע מעשה מגונה, העונש המקסימלי שעשוי להיגזר עליו הוא מאסר למשך שנתיים.

צפו בתיעוד: הסרטון שעשוי לסבך את קייל ווקר

עוד דווח כי ווקר היה שיכור כלוט כבר בעת הגעתו לבר, ובדרך החוצה התקשה לשמור על שיווי משקל, כאשר עובדי המקום אף נאלצו לקרוא לו בחזרה פנימה כדי שישלם את החשבון ובמצלמות ניתן היה להבחין במגושמות שבה שלף את הארנק.

ראוי להזכיר כי שחקנה של מנצ'סטר סיטי הוא מסתבך סדרתי. ב-2019 הוא נתפס בוגד בזוגתו, אני קילנר, עם יוצאת הריאליטי לורה בראון במכונית הבנטלי שלו. ווקר וקילנר חזרו, אך היא זרקה אותו פעם נוספת ב-2020 אחרי שדוגמנית בשם לורין גודמן טענה שהיא בהיריון מהכדורגלן. באותה שנה הפר המגן את מגבלות הקורונה באנגליה כשאירח מסיבת סקס. קילנר סלחה לו פעם נוספת והשניים נישאו בסופו של דבר, כך שאולי התקרית הנוכחית תהיה הקש שישבור את גב הגמל.

אגב, על פי הפרסומים באנגליה אין כוונה מצד מנצ'סטר סיטי להענישו. הוא גם הגיע כמתוכנן לאימון החזרה מהחופשה הקצרה שהעונקה לשחקנים והתאמן כרגיל.