"באלוטלי עישן בכל יום בסיטי. עיקלו לו את המכונית 27 פעמים"

איש המשק של המועדון לשעבר חשף סיפורים מדהימים על החלוץ האיטלקי: "פתחתי את הלוקר שלו וראיתי 30 דוחות, וקנס של 100 אלף ליש"ט"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מריו באלוטלי עבר לא מעט בקריירה. מי שאמור היה להפוך לאחד החלוצים המאיימים ביבשת לא הצליח לממש את הפוטנציאל העצום שלו, בעיקר בשל אופיו וההסתבכויות מחוץ לכר הדשא.

עדות נוספת למנטליות של החלוץ האיטלקי ניתן לקבל ממישהו שחווה אותה מקרוב – לס צ'פמן, איש המשק של מנצ'סטר סיטי לשעבר, שעבד עם באלוטלי בתקופתו במועדון (2010-2013).

"בכל בוקר, נהגנו ללכת לאיזור בחלק האחורי של חדר ההלבשה, שם היו כמה שולחנות, קפה ותה", סיפר צ'פמן. "מריו היה לוקח ממני סיגריות, בדרך כלל שתיים, והיה מעשן אחת אחרי השנייה. הוא מעולם לא הביא סיגריות משלו. הוא בטח לקח ממני 80 חפיסות ו-70 מצתים, אבל אני מעולם לא קיבלתי ממנו סיגריה".

אבל זה לא הכל. לפי צ'פמן, "יום אחד נכנסתי לחדר ההלבשה ופתחתי את הלוקר של מריו. נפלו ממנו 30 דוחות חניה, ופתק – המועדון קנס אותו, בחודש ההוא, ב-100 אלף ליש"ט. עיקלו לו את המכונית 27 פעמים והוא חייב למועצת מנצ'סטר עשרות אלפי ליש"ט. כשהוא עזב, אני חושב שהמועדון שילם עבורו את הקנסות".

מריו באלוטלי במדי מנצ'סטר סיטי
המורשת שלו בסיטי כוללת בעיקר רגעים מפוקפקים. באלוטלי במדים התכולים | GettyImages, Alex Livesey

עוד בכדורגל העולמי

יתאחד עם רונאלדו בסעודיה? אל-נאסר הציעה למוריניו חוזה עתק
מנצ'סטר יונייטד הודיעה: מרכוס רשפורד יחמיץ "מספר משחקים"
בעקבות ההתבטאויות הגזעניות: פ.ס.ז' תחקור את פרשת גאלטייה

באלוטלי, שכבש 20 שערי ליגה ב-54 הופעות, נהג להגיע לאימונים עם "שרשראות וצמידים", לפי צ'פמן. "יום אחד הוא איבד עגיל עם יהלום, שעלה לו 100 אלף ליש"ט, אבל זה לא הזיז לו. ירדתי על הברכיים וחיפשתי, אבל לא מצאתי את העגיל. תמיד היה איתו משהו. היתה לו יכולת אדירה, אבל הוא לא היה שחקן קבוצתי".

את העונה הנוכחית מעביר באלוטלי בן ה-32 במדי סיון השוויצרית וסיפק עד כה חמישה שערים ב-15 הופעות בליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי