אטרקציה חדשה בווימבלדון? זוגות מקיימים יחסי מין במתחם

play
מגרשי הטניס בווימבלדון | GettyImages, ADRIAN DENNIS
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.7 05:24

"חדר שקט" הוקם ליד אחד המגרשים כדי לאפשר לצופים לנוח, להתרענן או סתם ליהנות ממספר דקות של שקט, אבל על פי הדיווחים יש מי שמנצל אותו לצרכים אחרים לחלוטין

(גודל טקסט)

מסתבר שישנה אטרקציה חדשה, מפתיעה ומאוד יוצאת דופן לחובבי הטניס (וגם לאלו שלא) שמגיעים למשחקים במסגרת טורניר ווימבלדון. השנה נבנה במתחם מקום מיוחד שמאפשר לאורחים להימלט מההמונים וליהנות מפינה שקטה ורגועה, אבל מסתבר שיש מי שמנצל את המרחב החדש לצרכים אחרים לגמרי.

אותו "חדר שקט חדש" שנבנה ומכיל בתוכו מספר חדרים פרטיים, הפך למקום אהוב במיוחד דווקא על זוגות, שאמנם אמורים להגיע אליו כדי ליהנות מספר דקות מאיזור שקט ומבודד מאלפי האנשים שנמצאים במתחם, אבל משתמשים בו לרעה ומנצלים את הפרטיות לקיום יחסי מין בין המשחקים והאירועים. לטענת "הגרדיאן", לא מעט צופים דיווחו על זוגות שיצאו מאותו חדר חדש שהוקם ליד מגרש מספר 12 כאשר "חיוך גדול מרוח על פניהם ולא קשה להבין מה הם עשו שם".

טורניר ווימבלדון
אטרקציה חדשה בווימבלדון, ולא כזו שמתרחשת על הדשא | אימג'בנק GettyImages, ADRIAN DENNIS

אחד הצופים שפנה ל"הגרדיאן" בנושא, סיפר על כך שזיהה זוג יוצא מהחדר ונותר ללא שום ספק מה הם עשו בו. "היא לבשה שמלת קיץ ארוכה והם היו מאוד מחוייכים". אורח אחר שביקר במתחם החדש, בו מספר חדרים צמודים ואישיים, דיווח שניתן היה לשמוע בבירור מה עושים חלק מהזוגות בחדרים הפרטיים.

כמובן שמרבית הצופים שמגיעים למתחם החדש מנצלים אותו למטרה המיועדת לו – לנוח לזמן קצר, לברוח מההמולה בין המגרשים השונים ורבים גם מנצלים את המרחב האישי כדי להתפלל ולמען צרכים אישיים אחרים שנחוצים לצופים שמבלים שעות במקום, אבל בווימבלדון הופתעו מכמות העדויות על קיום חסי מין במקום.

אחד העובדים במקום סיפר: "אני חושב שזה חדר שאמור לאפשר לאנשים לנוח למספר דקות וזה דבר טוב שיש חדר כזה, ראיתי אנשים מבוגרים מגיעים לכאן כדי לנוח, להתאושש וגם כדי לשבת במקום ממוזג שלא תחת השמש, אמהות שרוצות להניק בפרטיות, אבל מי יודע לאיזה דברים נוספים אנשים משתמשים בחדרים. אני גם לא יודע איך אפשר לוודא שאכן משתמשים בחדרים למטרות שבשבילן הוקמו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי