הזוגיות מתפוררת? "כולם יודעים למה רונאלדו מתוסכל ומי אחראית לכך"

ג'ורג'ינה רודריגס, כריסטיאנו רונאלדו
ג'ורג'ינה רודריגס, כריסטיאנו רונאלדו | SOPA Images / Contributor

פורטוגל עוסקת בחיי האהבה של הכוכב ה"לא מאושר". הפרשן ליאו קיירו טוען: "סביר להניח שהם ייפרדו". מנגד, חברו הקרוב של CR7 הכחיש בצורה גורפת: "סיפורים שהוזמנו על ידי שונאים של ג'ורג'ינה"

(גודל טקסט)

ההתפתחות בחיי האהבה של כריסטיאנו רונאלדו תופסת את כל הכותרות בפורטוגל. לאחר שדווח על משבר בינו לבין זוגתו ג'ורג'ינה רודריגס ולמרות העובדה שהדברים הוכחשו על ידי אשת הכדורגלן עצמה בחשבון האינסטגרם שלה, השמועות צצו שוב בתוכנית בערוץ הטלוויזיה הפורטוגלי CMTV, בה העיתונאי קווינטינו איירס התמקד בהתנהגותו של CR7 וטען שהוא לא מרוצה מחייו האישיים. 

"כריסטיאנו לא חי כרגע באושר וככל שהוא מתרחק יותר מאמו, כך הוא יותר מתוסכל. כולנו יודעים למה הוא רחוק יותר ויותר מהמשפחה שלו", אמר והצביע בעקיפין על בת הזוג שלו כאחראית.

"ג'ורג'ינה מבלה את היום במרכז קניות בריאד וזו אחת הסיבות לכך שכריסטיאנו מתחיל להתייאש. בסדרה היא לא עושה דבר מלבד לבזבז, לבזבז ולבזבז, והגרוע מכל, זה שהיא חושבת שהיא עומדת בסטנדרטים של כריסטיאנו. לא לזה התכוון המשורר. זה מרגיש שהזוגיות שלו מתפוררת", הוסיף אחד ממשתתפי הפאנל הקבועים בתוכנית, דניאל נסימנטו.

כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס
משבר? הצחקתם את כריסטיאנו | מסך, אינסטגרם

עם זאת, מול כל כך הרבה שמועות שליליות כלפי בני הזוג, פיליפה קסטרו, חבר קרוב של הכוכב ואמו דולורס אביירו, הגן והתעקש שהכל בסדר ביניהם. "אני יכול לאשר ממקור אמין ב-100% שהם, כמו תמיד, בקשר מעולה. אלה סיפורי רכילות שהוזמנו על ידי אנשים שלא יכולים לסבול את ג'ורג'ינה", קבע חבר המשפחה.

פרשן אחר, ליאו קיירו, הבהיר את עמדתו, וטען כי הפורטוגלי והדוגמנית הספרדייה "עדיין ביחד כדי לתפעל את המותג. אני אומר את זה כבר חודשים. לא טוב להם וסביר להניח שהם ייפרדו. המציאות היא שלכריסטיאנו נמאס ממנה".

ג'ורג'ינה רודריגס | צילום מסך, מתוך טריילר לסדרה שלה בנטפליקס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי