גם הוא מקנא: מאור בוזגלו "מודה שזה קצת מציק" שמתחילים עם מירן

מירן בוזגלו | צילום: אינסטגרם

כדורגלן העבר נשאל האם זה לא מפריע לו שגברים מתחילים עם אשתו, והשיב בכנות. וגם: הפרנסה מהאינסטגרם והסוד לזוגיות טובה

(גודל טקסט)

הסטורי של מירן בוזגלו ממשיך לעורר המון עניין בקרב העוקבים באינסטגרם. הרשת החברתית הכי חזקה בישראל מונה שלל כוכבים, כשאחת הבולטות שבהם היא אשתו של מאור בוזגלו. עם קהל של קרוב לחצי מיליון איש, מירן אוהבת לשתף את העוקבים שלה בדגש על העוקבות, בכל מה שקורה בחיי הזוגיות שלה ושל שחקן העבר. 

מירן פתחה שוב את האופציה לשאול אותה שאלות, ואחרי שהבהירה בשבוע שעבר שבעלה ממש לא בגד בה, הפעם התייחסה לשאלה אם מאור לא מקנא לה ובעיקר "אם לא מפריע למאור שגברים מתחילים איתה?". מירן פתחה את המצלמה ומאור השיב בכנות: "אני מודה שזה קצת מציק, אבל לגבר זה שונה. אני מרגיש גאווה. הקשר שלך עם אקים? (השחקן הטורקי המפורסם אות מירןו מעריצה) זה כבר גובל בחוצפה", סיים בוזגלו בחוש ההומור המאפיין אותו. 

מאור בוזגלו | ניב אהרונסון

מה שבעיקר עניין את העוקבים מעבר לכך שהשניים מתכננים לעבור דירה, היה הטיפ של הזוג המפורסם לזוגיות טובה. מירן הדגישה: "זוגיות מאפשרת לנו לראות בבירור את עצמנו ועוזרת לנו להבין מה אנינו צריכים לתקן אצלנו. לא לחפש לתקן אלא לתקן את עצמנו דרך ההשתקפות שלנו אצלם".

בנוסף, מירן נשאלה אם לדעתה העבודה באינסטגרם תימשך לנצח והיא השיבה שכן: "אם כולם מרוצים ונהנים אז למה לא? אני בעד לעשות מה שעושה לי טוב, ממלא אותי ונחשב ראוי בעיני – כל עוד העבודה באינסטגרם ממלאה את זה, אמשיך לעשות אותה באהבה. אם לא ארגיש ככה, אפסיק. וכאן יש גם את העניין של win win — החברה נהנית ממכירות, אנחנו מתפרנסות ואתן נהנות מהנחות ומתנות".

מירן בוזגלו | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי