"הפצצה הבלונדינית" לקבוצת הפרמיירליג: "תישארו בליגה, ואחשוף בפניכם את החזה"

play
המתאגרפת האוסטרלית אבני בריג'ס | GettyImages, Marc Atkins
המתאגרפת האוסטרלית אבני בריג'ס 01:02

המתאגרפת האוסטרלית אבאני ברידג'ס היא אוהדת שרופה של לידס יונייטד, המסובכת כהוגן בקרבות התחתית באנגליה. "איכנס לחדר ההלבשה ואנשק אתכם, אתן לכם מנוי חינם לאונליפאנס שלי", אמרה לשחקנים, רגע לפני המשחקים המכריעים של העונה

(גודל טקסט)

כבר סיפרנו לכם לא פעם על אבאני ברידג'ס, מתאגרפת אוסטרלית שמכונה. "The Blonde Bomber" ("הפצצה הבלונדינית"). ברידג'ס, שזכתה באליפות העולם, ספגה בעבר ביקורת על הצורה בה היא נוהגת להתלבש (או, ליתר דיוק, להתפשט) לפני הקרבות שלה, וכעת היא שוב עלתה לכותרות מסיבות פרובוקטיביות משהו.

אבאני ברידג'ס וקונור מקגרגור, השבוע

עוד ב"טראש טוק"

ג'ורג'ינה העלתה סרטון תמים, וחשפה פרט שהביך את המורשת של רונאלדו
החשק המיני של האקסית של רונאלדו משתולל: "לא יודעת שובע"
הצמד הלוהט בהיסטוריה? שתי הלוחמות הסקסיות עשויות לשתף פעולה
האתלטית ה"מושלמת" חשפה פטמה שלישית, והפכה ל"גיבורה"

מלבד היותה מתאגרפת לא רעה בכלל, ברידג'ס היא גם אוהדת שרופה של לידס יונייטד. קבוצתה האהובה מסובכת כהוגן בקרבות התחתית בפרמיירליג, ומדורגת מתחת לקו האדום באנגליה, עם מחזור אחד לסיום העונה. אמש (ראשון) הפסידו הלבנים 3:1 לווסטהאם, ולפני המשחק קיבלו הבטחה מאחת האוהדות הבולטות שלהם – הבטחות שלא ממש עזרו, בדיעבד.

"אם תישארו בליגה, אחשוף את החזה שלי בפניכם", כתבה לשחקנים. "איכנס לחדר ההלבשה, ארים את החולצה ואראה לכם את הציצים שלי או משהו כזה. אתם לכם נשיקה, מה שתרצו. אתן לכם מנוי חינם לעמוד האונליפאנס שלי. בבקשה תישארי בליגה לידס, אל תאכזבי אותי".

לידס מדורגת כעת במקום ה-17 בטבלה עם 31 נקודות – שתיים פחות מאברטון. במחזור הסיום, כדי לקבל את הפרס מברידג'ס, היא תצטרך לנצח את טוטנהאם, ולקוות למעידה של אברטון מול בורנמות' במשחק המקביל.

ברידג'ס בת ה-36 מחזיקה במאזן מרשים של תשעה ניצחונות והפסד בודד בעשרת הקרבות שלה. במרץ 2022 הוכתרה כאלופת העולם. בתגובה לביקורות שהושמעה כנגדה בעבר, טענה: "אני לא משתמשת בסקס כדי למכור ולשווק את עצמי, אני משתמשת רק בעצמי. ואם אני סקסית, פאק-איט… מותר לנשים להיות מתאגרפות, והן לא חייבות להיות גבריות. כיף לראות בתחום נשים שעדיין שמות מייק אפ ומתלבשות יפה. אני שוברת את כל הסטריאוטיפים על איגרוף נשי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי