שוב מסתבך: קווינסי מילר תיעד את עצמו בשלישייה, ומחק אחרי תלונות נגדו

אקס מכבי תל אביב שהיה מעורב במספר שערוריות בשנים האחרונות, העלה סטורי פרובוקטיבי מבילוי לילי עם שתי נשים. אחרי שהגולשים התלוננו שהפוסט פוגעני ושוביניסטי, הוא נאלץ להסיר אותו

(גודל טקסט)

רק לפני שנים בודדות נחשב קווינסי מילר לאחד הפורוורדים המבטיחים באירופה, אבל בשנים האחרונות שמו עולה לכותרות בעיקר בשל שערוריות בהן הוא מעורב לעיתים תכופות.

מילר (30, 2.06) שהצטרף למכבי תל אביב בקיץ 2016 בתור תקווה גדולה, זכור לאוהדי הצהובים כפספוס גדול, אחרי שנפצע עוד לפני פתיחת העונה במשחק כדורסל חובבים בקליפורניה, נעדר תקופה ממושכת ומאז פשוט לא חזר לעצמו.

בסוף השבוע האחרון הוא היה מעורב בעוד פרשייה מחוץ למגרש, אחת מני רבות. הסיפור החל כשמילר העלה סטורי פרובוקטיבי, בו הוא נראה לצד שתי נשים ערומות במיטה.

הסטורי הפרובוקטיבי של קווינסי מילר
הסטורי הפרובוקטיבי של קווינסי מילר | צילום מסך, מתוך אינסטגרם

גולשים שנחשפו לתמונה המדוברת התלוננו שמדובר בפוסט פוגעני ושובניסטי, וכעבור זמן קצר מילר נאלץ להסיר ולמחוק אותו.

לא ברור מתי בדיוק צולמה התמונה, אולם היא ככל הנראה צולמה בלאס וגאס, שם מילר בילה אחרי סיום העונה של מיקאווה, הקבוצה בה שיחק בליגה היפנית.

קווינסי מילר
לא מוצא את עצמו. קווינסי מילר | אימג'בנק GettyImages, Mike Ehrmann

מילר בפעולה בליגה היפנית לפני כחודש

מילר כאמור, מוזכר בשנים האחרונות בעיקר בהקשרים שליליים של פרשות שונות ומשונות מחוץ למגרש. לפני שלוש שנים הוא חשף ששוחרר מקבוצה מסוימת – ככל הנראה באמברג הגרמנית – לאחר שהיכה באגרופים חבר לקבוצה שכינה אותו בכינוי גזעני.

"הוא כינה אותי 'ניגר' באימון, פוצצתי אותו באגרופים ושלחו אותי מיד חזרה לארצות הברית. אחר כך ניסו לגרום לשחרור שלי להיראות כאילו עמד מאחוריו סיפור אחר", סיפר מילר בזמנו.

בשנה שעברה הורחק מילר מכמה משחקים בליגה הפיליפינית אחרי שדרך במכוון על אזור החלציים של שחקן יריב. באותה שנה הוא גם הושעה על ידי הקבוצה מספר פעמים אחרי שלא הופיע לאימונים, ובמספר מקרים אחרים הופיע שיכור לאימונים.

שחקן מכבי תל אביב קווינסי מילר
לא באמת התאושש. קווינסי מילר בתקופתו במכבי תל אביב | יוסי ציפקיס

בכלל, מילר מתקשה מאוד למצוא את עצמו מאז הפיאסקו במכבי תל אביב. בזמנו הוא רשם עונת רוקי פנטסטית ביורוליג במדי הכוכב האדום בלגרד ואף נבחר לחמישייה השנייה של העונה במפעל. הוא גם הוביל את הקבוצה לזכייה בליגה האדריאטית ובליגה הסרבית, ונחשב לאחד האמריקאים המבטיחים באירופה.

אבל מאז הפציעה ההיא שהפכה את הקדנציה במכבי תל אביב לפספוס, מילר מתקשה לשמור על יציבות. בחמש השנים מאז שעזב את ישראל הוא החליף שש קבוצות בשש מדינות שונות, כולל עצירות בטיוואן, פורטוגל, אורוגוואי, הפיליפינים ויפן.

מיטב הביצועים של מילר ביפן

מילר הציג מספרים מרשימים בפיליפינים עם 29.8 נקודות ו-15.1 ריבאונדים בממוצע למשחק, ולאחר מכן השתדרג לחוזה גבוה יותר בליגה היפנית. הוא הספיק לרשום 28 משחקים בליגה היפנית והעמיד ממוצעים של 18.6 נקודות ו-8.7 ריבאונדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי