בת הזוג של כוכב הנבחרת "לא מופתעת" ומתכננת להדהים את ארגנטינה בקרוב

נועה בן חמו, בת הזוג של שחקן מכבי תל אביב דור תורג'מן | צילום: אינסטגרם

היא ידעה שישראל תנצח את ברזיל ("יש להם את זה"), לא התפלאה מהמחווה המרגשת לנרצחים ("יש לדור לב ענק") ועכשיו היא מקווה לטוס לחצי הגמר: "הדמעות זלגו מעצמן". זוגתו של תורג'מן בריאיון

(גודל טקסט)

"אין לי מילים לתאר את מה שקרה, אבל אני לא מופתעת בכלל מהשער שלו", כך סיפרה למדור נועה בן חמו, זוגתו של החלוץ דור תורג'מן, שהעלה אמש (שבת) את נבחרת ישראל לחצי גמר המונדיאליטו עם שער ניצחון מרהיב ו-2:3 בלתי נשכח על ברזיל אחרי 120 דקות.

אופיר חיים וחניכיו הדהימו את העולם כשהדיחו את המועמדת הבכירה לזכייה בטורניר בנוער בארגנטינה, ומי שכאמור היה אחראי על הרגע האדיר ששלח אותם לשלב ארבע האחרונות בגביע העולם הוא חלוץ מכבי ת"א שעבר שני שחקנים ברחבה והפגיז לרשת בדקה ה-105.

נועה בן חמו
נועה בן חמו | מסך, אינסטגרם

"ההתרגושת במהלך המשחק הייתה פשוט מטורפת, הדמעות זלגן מעצמן", המשיכה נועה הנרגשת, שהתמוגגה מכך שבן הזוג שלה הבקיע שער מדהים במעמד כל כך משמעותי, מבצע אישי שייזכר במדינת ישראל לדורות – ועושה רושם שהיד עוד נטויה.

גם כאשר לכולם היה ספק ביכולת של ישראל להדהים את הסלסאו, נועה האמינה שנבחרת ישראל יכולה לנצח את ברזיל החזקה: "זה היה ברור, יש להם את זה". כעת, היא מקווה להמריא לארגנטינה על מנת לצפות בתורג'מן וחבריו בשלב חצי הגמר (חמישי, 20:30), שם הם יתמודדו מול המנצחת במשחק בין אורוגוואי לארצות הברית (בין ראשון לשני, 00:00, ספורט3).

דור תורג'מן, שער שייזכר לדורות
דור תורג'מן, שער שייזכר לדורות | Buda Mendes – FIFA / Contributor

"אמרתי לו אחרי המשחק שאני הכי גאה בו בעולם, שאני אוהבת אותו מלא ושאני שמחה ומתרגשת בשבילו", הוסיפה נועה.

נבחרת הנוער החזירה לעם ישראל את המורל הלאומי, לאחר שבמהלך השבת נרצחו שלושה ישראלים בפיגוע בגבול מצרים. תורג'מן ענד על ידו סרט שעליו כתב "לזכר נרצחי הפיגוע" והצליח לרגש את המדינה, "זה מאפיין אותו, הוא בן אדם עם דרך ארץ ולב הכי גדול שאני מכירה, כזה שתמיד דואג קודם לאחרים ורק אחר כך לעצמו. זה הכי מרגש שיש", סיכמה נועה.

ריגש את עם ישראל. דור תורג'מן והמחווה
דור תורג'מן |

המשחק של נבחרת הנוער של ישראל בחצי גמר המונדיאליטו ייערך באצטדיון על שם דייגו מראדונה בלה פלאטה, אותו היא כידוע מכירה היטב – שם שיחקה את שלב הבתים של הטורניר והשיגה ארבע נקודות מתוך תשע אפשריות.

כבר לא, תורג'מן ובן חמו בימים יפים יותר | צילום: פרטי
דור תורג'מן, נועה בן חמו | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי