פסיכי: מקגרגור הלם בקמע כחלק מ"הצגה", ושלח אותו לאישפוז

play
קונור מקגרגור שולח מהלומה לראשו של הקמיע של מיאמי היט, ושולח אותו לאישפוז | צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה
קונור מקגרגור שולח מהלומה לראשו של הקמיע של מיאמי היט, ושולח אותו לאישפוז 00:22

תקרית חמורה במשחק של מיאמי: אלוף ה-UFC ניסה לקדם תרסיס לשיכוך כאבים ו"התעמת" עם הקמע, מתברר שהאגרופים ששלח לראשו היו מוגזמים. צפו בתמונות

(גודל טקסט)

רגע שאמור היה להיות משעשע הפך לתקרית חמורה: כוכב ה-UFC לשעבר קונור מקגרגור שלח ביום שישי בערב את הקמע של קבוצת ה-NBA מיאמי היט לחדר מיון מקומי לאחר ש"ההצגה" של השניים עברה את הגבול, במהלך משחק 4 בגמר ה-NBA במיאמי.

ברני, הקמע, שלבש על עצמו חלוק של לוחם וכפפות גדולות, לכאורה התעמת עם מקרגור באמצע המגרש, כחלק מניסיון של האירי לקדם מוצר חדש שהוא משיק, ספריי לשיכוך כאבים. מקגרגור שלח לעברו מהלומה אדירה עם יד שמאל, וברני הופל במהירות ארצה. בעוד ברני נשאר על הרצפה, מקגרגור המשיך והנחית אגרוף אדיר נוסף, היישר לכיסוי הראש של הקמע.

קונור מקרגור
מה כל כך מצחיק? | אימג'בנק GettyImages, Mike Ehrmann
קונור מקגרגור מקדם ספריי נגד כאבים
העיקר המוצר. קונור | GettyImages, Megan Briggs

המופע נמשך, כאשר מקגרגור המשיך לקדם את התרסיס לשיכוך כאבים. הוא נראה מנסה לרסס את ברני, שנגרר ברגליו מהמגרש על ידי הצוות. עם זאת, על פי הדיווחים, מדובר היה במהלומה רצינית, רצינית מדי. בהתחלה האיש המגלם את ברני קיבל תרופות נגד כאבים. בהמשך הוא נשלח לטיפול בחדר מיון. אחרי מספר שעות שוחרר במצב טוב.

הפעם האחרונה שמקגרגור התחרה הייתה ב-2021, כששבר את רגלו בקרב עם דסטין פורייה. כך או כך, אחרי התקרית הוא נראה משועשע מאוד ביציע.

דיינה ווייט, נשיא ה-UFC, נשאל על הקטע שהפך לוויראלי, ואמר: "מה הקטע של הקמעות שרוצים לקבל אגרופים ממתאבקים מקצוענים? למה ציפית? גם אם אתה חובש קסדה מתחת, זה לא נראה כמו הדבר הכי מבריק בעולם".