תחזיקו חזק: הסכום שג'ורג'ינה רודריגס תקבל אם רונאלדו יעזוב אותה

משתלם להיפרד? ג'ורג'ינה עם רונאלדו
משתלם להיפרד? ג'ורג'ינה עם רונאלדו | JAVIER SORIANO / Contributor

בצל השמועות על משבר ביחסים, בספרד חשפו חלק מהסכם הממון עליו חתמו כדורגלן העל ואם ילדיו, ש"תחייה כמו מלכה" במקרה שהשניים יחליט להיפרד

(גודל טקסט)

בצל השמועות על משבר חריף בזוגיות, ההכחשה הגורפת שלו וההופעה הפומבית שלהם במדריד שהטריפה את ספרד, הבוקר (שלישי) נחשף בפעם הראשונה חלק מהסכם הממון המסקרן שנחתם בין כריסטיאנו רונאלדו לג'ורג'ינה רודריגס.

כאמור, בחודשיים האחרונים היו שמועות בלתי פוסקות על משבר גדול ביחסים, אולם רונאלדו הכחיש בתוקף את השמועות. למרות זאת, יש הטוענים שעשה זאת בשביל להרגיע, וב"אס" פרסמו את פרטי ההסכם הסודי שהגיע לידיהם. 

"ג'ורג'ינה תחיה כמו מלכה" במקרה של פרידה, נכתב.  עוד הוסיפו כי "היא תקבל את הנכס בלה פינקה בספרד ו"שכר" של 100 אלף יורו לחודש למשך שארית חייה". אם כך, ג'יו מסודרת ולא צריכה לדאוג כלכלית. עוד כתבו בארצה כי היא "מאוהב עד השמיים" ברונאלדו ומעוניינת להישאר איתו לנצח, אבל במקרה שהיא תספוג את גורלה של שאקירה שרומתה על ידי פיקה שבגד בה, לג'ורג'ינה לא תהיה בעיה להמשיך הלאה, לפחות בהיבט הכספי.

ג'ורג'ינה היא אמא של התאומים אווה ומתאו, ולא רק של אלנה מרטינה ובלה אזמרלדה. כלומר, היא אמנם לא אימם הביולוגית, אך היא אימצה את התאומים ונחשבת לאימה שלהם כבר מ-2018. ועל כן, במקרה של פרידה, היא תיאלץ לפרנס ולדאוג גם להם.

כזכור, ל-CR7 יש שלושה ילדים שהביא מפונדקאית, עוד לפני שפגש את זוגתו הנוכחית: כריסטיאנו ג'וניור בן ה-12 והתאומים אווה ומתאו בני ה-5 וחצי. את התאומים כאמור גידלה ג'ורג'ינה כאילו היו שלה. היא אימצה אותם רשמית והם מציגים את עצמם כילדים שלה וקוראים לה "אמא". 

"ממקור מאוד בכיר, מקורב ממש לג'ורג'ינה, אני יודע שבמסמכים היא לא רק אמם של אלנה מרטינה ובלה אזמרלדה שהיא ילדה, אלא גם התאומים אווה ומתאו. הם לא הילדים הביולוגיים שלה, אבל הם מציגים את עצמם כילדים שלה", חשפה העיתונאית מאיה אוליביירה, והוסיפה: "ב-18 בדצמבר 2018, ג'ורג'ינה נסעה לבדה מטורינו ללוגאנו כדי להתייצב בקונסוליה הפורטוגלית ואז אווה ומתאו, ילידי 2017, נרשמו על שמה. לארגנטינאית היה ייפוי כוח חתום על ידי כריסטיאנו שנתן לה את מלוא הזכויות בעניין הזה". כאמור, עוד סיבה לסכום הגבוה עליו סיכמו בני הזוג במקרה של פירוק החבילה.

כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס | רויטרס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי