ניימאר, שומע? עדן פינס בזוגיות עם כדורגלן אחר

עדן פינס | צילום: אינסטגרם

אחרי חרושת השמועות על רומן בינה לבין כדורגלן העל הברזילאי, הדוגמנית חשפה את האהבה החדשה בחייה. אלי דסה שידך?

(גודל טקסט)

כמעט כולם קיוו שהשמועות על רומן בין עדן פינס לניימאר יתבררו כנכונות, אך מהר מאוד הסתבר כי כדורגלן העל בכלל עומד להפוך לאבא בפעם השנייה והדיווחים על מערכת יחסים בינו לבין הדוגמנית הישראלית פסקו ולמעשה ירדו, לפחות בשלב זה, מהפרק.

נעים מאוד, החדש של עדן פינס
נעים מאוד, החדש של עדן פינס | מסך, אינסטגרם

העוקבים והמעריצים כמובן התאכזבו, אבל פינס, מהיום גם "אשת כדורגלן", נתנה להם סיבה מצוינת לחייך: הדוגמנית הישראלית והכדורגלן הנורבגי מתיאס נורמן הכי ביחד שיש. בן ה-27 משחק בקבוצתו של אלי דסה, דינמו מוסקבה הרוסית, ונראה שהוא מאוהב עד מעל הראש.

עדן פינס. ברוכה הבאה לעולם הכדורגל
עדן פינס. ברוכה הבאה לעולם הכדורגל | מסך, אינסטגרם

פינס נמצאת כבר חודש באתונה בצילומי הריאליטי "לאב איילנד" אותה היא מנחה, והנורבגי נמצא שם ומבלה איתה. השניים שיתפו תמונה ראשונה לוהטת במיוחד בסטורי שלו ושלה. עדן כבר לא מסתירה את הזוגיות החדשה והשניים כאמור מבלים יחד ביוון ונראה שהאהבה ביניהם פורחת.

החדש של עדן פינס
החדש של עדן פינס | SOPA Images / Contributor

אז קבלו במחיאות כפיים סוערות את החברה החדשה ליציע הכבוד של ירדן דסה, אשתו של אלי, שגרה איתו ברוסיה. אחרי קורל סימנוביץ' ומישל גרציג, גם פינס הצטרפה לרשימה המפוארת של דוגמניות ישראליות וכדורגלנים זרים. גם במקרה שלה זה יסתיים בחתונה? ימים יגידו.

נורמן, שחגג 27 בסוף החודש שעבר, החל את הקריירה שלו במדי בודו גלימט הנורבגית, ממנה עבר למולדה והמשיך לקבוצת המילואים של ברייטון, רוסטוב, נוריץ' סיטי והיום הוא כאמור משתף פעולה עם דסה במדי דינמו מוסקבה.

ניימאר, עדן פינס
ניימאר, עדן פינס | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי