ברוכה הבאה: התמונה הנועזת של אשתו של ליאור רפאלוב ניפצה את הרשת

play גל רפאלוב
גל רפאלוב | מסך, אינסטגרם
"מחוץ לקווים", 15.6 08:46

נטע אלחמיסטר בטוחה שהיא "האישה הכי שווה ישראל", כמות העוקבים עולה בקצב מסחרר מאז החתימה במכבי חיפה ובעלה צילם והעלה לאינסטגרם תמונה שסיחררה את כולם. הרפאלובים שוב בישראל - והרשת גועשת

(גודל טקסט)

רק הגיעה וכבר שברה את הרשת: גל רפאלוב, "האישה הכי שווה בישראל" על פי החברה הטובה נטע אלחמיסטר, רק נחתה בישראל וכבר "שרפה" את האינסטגרם עם תמונה מטריפה ששיתף בעלה, ליאור רפאלוב, הרכש החדש והנוצץ של מכבי חיפה, שחזר עם אשתו וילדיו לישראל אחרי 12 שנים בבלגיה וסגל מעגל בקבוצה בה החל את הקריירה המפוארת שלו.

בתמונה שצילם והעלה לרשת רפאלוב, אשתו שוכבת על הבטן, משתזפת עם בגד ים קטנטן ומעביר את הזמן בטלפון.

גל רפאלוב
גל רפאלוב | מסך, אינסטגרם

האוהדים בכרמל לא מבינים כנראה עוד מה מחכה להם. בעיניהן של חברותיה מליגת העל, גל היא כאמור "הכי שווה שיש". נטע, אחת מהחברות הקרובות, התאחדה איתה שוב וכעת שתיהן יחלקו את הטייטל "נשות מכבי חיפה", כשהחצי השני של רמי גרשון מרבה לפרגן לתמונותיה של גל, שכפי שניתן לראות – אין זכר לעובדה שהייתה שלוש פעמים בהריון והיא אמא לשלושה.

גל רפאלוב
גל רפאלוב | מסך, אינסטגרם

החצי השני של רפאלוב תחזור הערב (ראשון) לבלגיה על מנת שהילדים יסיימו את המסגרות ובעוד כשבועיים תשוב לישראל תחבור לבעלה והפעם לתמיד. בינתיים, בסוף שבוע אחד, בו התאחרו הרפאלובים במלון בהרצליה, גל הספיקה לסובב את כל הראשים והעוקבים באינסטגרם גם עולים בהתאם. איזה כיף שחזרתם.

גל רפאלוב
גל רפאלוב | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי