הכדורגלן הבכיר ואשתו "מתרגשים מאוד" מהחזרה לליגת העל: "נחיתה רכה"

ברוכה השבה לישראל
ברוכה השבה לישראל | מסך אינסטגרם

אחרי שמונה שנים מעבר לים, הם החליטו לשוב לישראל והשמיים הם הגבול: "שמענו שהאנשים חמים ואוהבים שם". זה יסתיים עם צלחת אליפות? לירון שרון עם הפרטים והציטוטים

(גודל טקסט)

אחרי זמן רב מעבר לים, היא חוזרת: אופיר מרציאנו חתם לשלוש שנים בהפועל באר שבע ויחליף בין הקורות את עומרי גלזר, שיצטרף למאמן ברק בכר בכוכב האדום בלגרד. אחרי 8 שנים, השוער בן ה-33 שב לליגת העל בסטטוס נלדש, שוי פלוס שניים, יחד עם אשתו היפייפיה שלי מרציאנו שמאוד מתרגשת והגיעה במיוחד לישראל למעמד החתימה של בעלה. 

אשת הכדורגלן סיפרה למדור על התחושות: "אנחנו מתרגשים מאוד מהחזרה לארץ אחרי שמונה שנים בחו"ל. זכינו בתקופה יפה עם הרבה חוויות שננצור בלב לנצח, וניקח איתנו לכל החיים. למזלנו אופיר שיחק בקבוצות טובות שקיבלו אותנו בהמון חום ואהבה ותמיד גרמו לנו להרגיש בבית, ואני בטוחה שכך יהיה גם בבאר שבע. זו הנחיתה הכי רכה וטובה שהיינו יכולים לבקש, כי שמענו הרבה על כמה האנשים חמים ואוהבים שם".

שלי מרציאנו, אופיר מרציאנו. התחלה חדשה
שלי מרציאנו, אופיר מרציאנו. התחלה חדשה | מסך, אינסטגרם

משפחת מרציאנו מצטרפת לסגל של אליניב ברדה לצד שונית ותומר חמד, שעשו בדיוק את אותו צעד מרגש בקיץ שעבר, כשחזרו לישראל ולמועדון האדום אחרי כמעט 12 שנים בחו"ל. שלי, החצי השני של אופיר, מאמינה שהוא יוכל לקחת את הקבוצה להישגים גדולים: "אני מאחלת לאופיר שיצליח בדרך החדשה, ושיביא איתו את כל הנסיון שרכש, המנטליות, השלווה והאמביציה להצליח ולהגיע להישגים ולשמח את האוהדים. ואני הכי גאה, מאמינה בו, תומכת ולצידו תמיד".

שיהיה בשעה טובה וברוך שובכם לארץ הקדוש. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי