זו בגידה אם זה באישור? החוזה "הסודי" של אוהד בוזגלו ומריה נחשף

אוהד בוזגלו עם מריה. ההסכם בדרך
אוהד בוזגלו עם מריה. ההסכם בדרך | מסך, אינסטגרם

מאמן הכדורגל סיפר למדור כי הוא יוכל להיות עם נשים אחרות בימים ספציפיים, אך עליו לשמור על בריאותו ולהשתמש באמצעי מניעה: "אני שמח לראות שאפילו ניימאר עוקב אחרי צילומי הבוזגלוס", התגאה

(גודל טקסט)

לאחרונה פורסם כי ברונה ביאנקרדי, זוגתו ההריונית של ניימאר, הציבה בפניו שלושה תנאים במקרה שיחליט להיות לא נאמן לה. כזכור, בדיווחים השונים חשפו את פרטי החוזה שחתם הברזילאי עם כוכבת הרשת, שהסכימה "להיכנע" לבגידות שלו, ושניהם קבעו שלושה תנאים שהכדורגלן לא יכול לשבור אם הוא רוצה לבגוד: לשמור על דיסקרטיות, להשתמש בקונדום ולא לנשק על הפה. מי שבאופן מתבקש הגיב לידיעה המרעישה הזאת הוא "הילד הרע" של הכדורגל הישראלי, אוהד בוזגלו. 

כוכב ה'בוזגלוס' ידוע בליברליות שלו וסיפר למדור מה הוא חושב על החוזה שחתם כוכב פ.ס.ז' עם בת הזוג שלו: "אני שמח לראות שאפילו ניימאר עוקב אחרי הצילומים של הבוזגלו'ס ואימץ לעצמו את 'הסכם בוזגלו' שאני יזמתי, שמעלה על הכתב הסכם עם בת הזוג שמאפשר אינטראקציות עם נשים אחרות באופן חופשי ובהסכמה, על פי רצונם של שני בני הזוג".

ניימאר עם ברונה
ניימאר עם ברונה | מסך, אינסטגרם

כידוע, כדורגלן העבר נמצא בזוגיות עם מריה נקרסוב בשנה האחרונה, וכעת השניים מתכוונים לחתום על חוזה ביניהם והכל מתועד בריאליטי המשפחתית.  

"אני כבר שנה מדבר על זה ובעונה 8 שמצטלמת ממש עכשיו, יראו את היוזמה שלי לעשות הסכם כתוב עם מריה שבימים מסוימים אני רווק באופן מוחלט", סיפר בוזגלו והסביר שמדובר בצורך שלו אבל לא של מריה: "היא לא מרגישה כמוני. התנאים אצלנו יהיו בימים ספציפיים. בין השאר, אני מחוייב לשמור על הבריאות ולהשתמש באמצעי מניעה, וגם לא להביא אלינו הביתה נשים ושהיא לא תדע פרטים על זה".

גם לה יהיה מותר לעשות מה שהיא רוצה בימים ספציפיים? "אני לא נמצא עם אישה שהיא כמוני ואני גם לא נמשך לאחת כזאת. אני הולך על אישה שלא רוצה אף אחד חוץ ממני, אני אחר ממנה וזה מה שיוצר את ההתאמה בינינו. מריה היא פגז עולמי, חכמה שמבינה עניין ולכן רק היא מתאימה לי. אין סימטריה וזה בסדר, זה לא אומר חלילה שאין שיוויון. אם אני צריך ריגוש, זה לא אומר שאני יכול להכיל את זה שהיא תהיה עם גבר אחר. את מריה לא מעניין גברים אחרים ובדיוק בגלל זה אני רואה בה אחרת מכולם". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי