העולם השתגע? בת הזוג של ניימאר אישרה לו לבגוד בה, אבל הציבה תנאים

play ניימאר עם ברונה
ניימאר עם ברונה | מסך, אינסטגרם
מחוץ לקווים עם לירון שרון, על עדן פינס וניימאר 00:49

המדור בהלם: על פי הדיווחים, ברונה ההריונית הסכימה לחתום על סעיף שמאפשר לכוכב הברזילאי להתראות עם נשים אחרות, אך התעקשה להכניס שלושה חוקים שעליהם אסור לשחקן פריז סן ז'רמן לעבור

(גודל טקסט)

כוכבי הכדורגל בעידן הנוכחי לא רק משודרגים בכסף, פרסום וקהל, אלא גם במערכות היחסים שלהם, מסתבר. ב"מארקה" מדווחים שלניימאר ובת הזוג ההריונית שלו, ברונה ביאנקרדי, יש סעיף בחוזה ביניהם שאומר שהוא יכול להיות לא נאמן לה אם הוא רוצה. משפשפים את העיניים? הכדורגלן הברזילאי, שמאז ומתמיד נחשב לבחור של נשים ומסיבות, התעקש על כך.

פורטל "אם אוף" חשף שהשניים חתומים על חוזה, בו ברונה הסכימה "להיכנע" לבגידות של בן זוגה ההולל, ושניהם קבעו שלושה תנאים שהכדורגלן לא יכול לשבור אם הוא רוצה לבגוד. אמיתי? לגמרי.

על פי הדיווח, "שחקנה של פ.ס.ז' חופשי לפלרטט ואפילו לקיים יחסי מין עם נשים אחרות. המשפיענית קבעה שלושה כללים שחייבים להתקיים ברגע שדבר כזה קורה: הוא צריך להיות דיסקרטי, להשתמש בקונדום ולא לנשק אותה על הפה".

כלומר, ברונה מאשרת לניימאר להיות עם נשים אחרות רק בתנאי שיעמוד בשלוש המגבלות הללו. נשמע לכם תמוה? הברזילאית כנראה ההריונית הבינה שאין סיכוי שהוא לא יבגוד בה ועל כן החליטה לזרום עם זה, בתנאים שלה. העולם השתגע.

כזכור, בן ה-31 נקשר בתחילת השנה לדוגמנית הישראלית עדן פינס, שבינתיים מצאה לה כדורגלן אחר, אך בסופו של דבר נתן צ'אנס נוסף וחזר לאקסית – כוכבת הרשת הברזילאית. זמן קצר לאחר הקאמבק, השניים הודיעו שהם מצפים לתינוק, בן נוסף לניימאר, שהפך לאבא לראושונה בגיל 19

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי