המסמך הסודי שקיבלו 310 המוזמנים לחתונה של מישל גרציג וטיבו קורטואה

טיבו קורטואה מקבל נשיקה לוהטת ממישל גרציג לכבוד הופעתו ה-100 | רויטרס

ההתרגשות בשיאה ובבלגיה חשפו פרטים חדשים לגבי האירוע הנוצץ, שייערך בדרום צרפת ביום ראשון ויימשך לא פחות משלושה ימים

(גודל טקסט)

אחרי מסיבת הרווקות המטורפת של מישל גרציג, אפשר להרגיש את ההתרגשות לקראת חתונת השנה הכל כך מדוברת שלה ושל שוער ריאל מדריד, טיבו קורטואה. כולם ידעו שהדוגמנית הישראלית וכוכב הכדורגל עתידיים להתחתן בסוף חודש יוני, אולם כעת פרטים סודיים על האירוע הנוצץ נחשפו לראשונה על ידי התקשורת בבלגיה. 

טיבו קורטואה, מישל גרציג
טיבו קורטואה, מישל גרציג | מסך, אינסטגרם

בבלגיה חשפו גם את התאריכים. כן, מדובר בתאריכים ברבים, מאחר והחתונה המפוארת הולכת להתפרס על פני שלושה ימים: "310 אורחים קיבלו "Save the Date" ל-25, 26 ו-27 ביוני", נכתב. כלומר, ביום ראשון הקרוב חגיגות החתונה של מישל וטיבו יחלו.

עוד נכתב כי "ההזמנה כללה גם מסמך שבו ביקשו האוהבים הצעירים סודיות מוחלטת לגבי האירוע". בהזמנה שקיבלו האורחים צויין "שהם צריכים לספק לעצמם טיסה ומלון בין ניס למונאקו" – המסיבה עצמה הייתה אמורה להתקיים שעה מניס, אך המיקום המדויק אינו ידוע (איפשהו בסביבת קאן). 

מישל גרציג, טיבו קורטואה | Ian MacNicol / Contributor

האורחים יקבלו מידע נוסף על המיקום המדויק בזמן שנותר עד לתחילת האירוע. "זה מקום קסום", אמרו קורטואה ומישל בריאיון ל"ואניטי פייר" לפני כשלושה חודשים. "זה יהיה טקס פרטי ורומנטי, עם מסיבה גדולה ומסזיקה טובה. יהיו הרבה ריקודי רגאטון, אנחנו אוהבים את זה" הוסיפו.

המסיבה, שמתפרסת כאמור על פני שלושה ימים, מתחילה במסיבת קדם חתונה ביום ראשון הקרוב ובבלגיה הסבירו שזה בראשון ולא בשבת כפי שנהוג באירופה, בגלל שהשבת קדושה ליהודים. 

מישל גרציג. בשעה טובה!
מישל גרציג. בשעה טובה! | מסך, אינסטגרם

הטקס, כפי שמישל סיפרה בעבר, יכיל אלמנטים נוצריים ויהודיים כאחד. מה שבטוח, שוער הבלאנקוס ישבור את הכוס ובארצו הסבירו מדוע בחרו השוער וארוסתו לקיים את המצווה היהודית: "לאחר טקס החתונה, החתן שובר כוס ברגלו תחת המוטו: "רסיסים מביאים מזל". הרסיסים מראים שלנישואים יש זמנים טובים וגם רעים. לא ניתן עוד לתקן רסיסים, ולכן לא ניתן עוד לפרק את הנישואים.

לאחר מכן, "כל האורחים צועקים 'מזל טוב' ובכך מאחלים לחתן ולכלה בהצלחה". שכחו להוסיף שם שהאורחים גם מנשקים ומחבקים את הזוג הנשוי בחופה, אבל את זה הם כבר יבינו ממש בעוד ארבעה ימים. אנחנו מתרגשים, ואתם? 

מישל גרציג עם טיבו קורטואה | האינסטגרם של מישל גרציג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי