ג'ורג'ינה רודריגס "משוויצה" עם חוטיני קטנטן, והתמונות שרפו את הרשת

ג'ורג'ינה רודריגס | Gisela Schober / Contributor

בצל השמועות על משבר ביחסים, זוגתו של כריסטיאנו רונאלדו הציגה גזרה מעוררת קנאה בחופשה של השניים על יאכטה מפוארת מול חופי סרדיניה. הפנומן, ששבר לאחרונה שיא גינס, נראה מרוצה מהסיטואציה

(גודל טקסט)

זהירות, לוהט: בחטיני קטנטן על יאכטה מפוארת מול חופי סרדיניה, ג'ורג'ינה רודריגס חושפת כמו שהיא לא חשפה הרבה מאוד זמן. זוגתו של כריסטיאנו רונאלדו, שכידוע מתמודדת כבר תקופה ארוכה עם שמועות בלתי פוסקות על משבר בזוגיות ואפילו פרידה מבן זוגה, הציגה גזרה מעוררת קנאה וכצפוי התמונות התפשטו ברשתות החברתיות השונות כמו אש בשדה קוצים.

ג'ורג'ינה רודריגס, כריסטיאנו רונאלדו | מסך, אינסטגרם

ג'ורג'ינה השתזפה על הבטן ו"השוויצה" בחלק האחורי שלה, כשרונאלדו נראה מרוצה מאוד ברקע והשניים חגגו בין השאר את שיא גינס ששבר לאחרונה הפורטוגלי. גם ילדיהם של בני הזוג בילו איתם על היאכטה היוקרתית שעלתה לפנומן כ-5.5 מיליון יורו ואפשר למצוא בה שישה חדרי רחצי, חמישה תאים פרטיים מפוארים ומטבח מודרני מאוד.

ג'ורג'ינה רודריגס
ג'ורג'ינה רודריגס | מסך, אינסטגרם

למרות שהיא מתפקדת כאמא במשרה מלאה, ג'ורג'ינה מקפידה על אימונים שונים והתוצאות בהתאם כפי שניתן לראות בתמונות. עוד אפשר לשער על פי התמונות כי המשבר בין השניים, אם בכלל היה כזה, כבר נמצא הרחוק מאחוריו של הזוג המפורסם ביותר בכדורגל העולמי ואולי בכלל.

לאחרונה, בצל אותן שמועות, הבהיר רונאלדו כי "היא תמיד תהיה איתי ואני איתה, ביחד אנחנו הרבה יותר חזקים. המשפחה שלי תמיד איתי, ג'יו איתי בכל הפרויקטים שלי ואני גם תומך בה ובדרך שלה. אני איתה ב-100%". היה או לא היה משבר? כנראה שלעולם לא נדע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי