זוגתו של שחקן הכדורגל הבכיר התאסלמה: "בכיתי כמו ילדה קטנה"

ג'ורדן אוזונה, זוגתו של קארים בנזמה |

הדוגמנית שיתפה בריאיון נרחב: "חקרתי את הדת הזו במשך זמן רב ואני חושבת שהיא יפה ומרגשת". על תחילת דרכה בעולם הדוגמנות: "אף סוכנות לא רצתה להחתים אותי". וגם: סיפור ההיכרות הקורע

(גודל טקסט)

קארים בנזמה ימריא בקרוב לסעודיה ויחל את הפרק החדש בקרירה שלו כשחקן אל איתיחאד. הצרפתי לא יעשה את המעבר לבד, כשמי שתגיע איתו היא זוגתו ואם ילדו הרביעי, הדוגמנית האמריקאית ג'ורדן אוזונה. בריאיון נרחב שהעניקה לקראת המעבר, סיפרה אוזונה כי לא ידעה מיהו בנזמה כשרק הכירו ושיתפה כי המירה את דתה והתאסלמה.

תחילה היא התייחסה למעבר ולשינוי אורח החיים הצפוי בעקבותיו: "קוד לבוש מסוים? אין לי בעיה עם זה, זה חלק מהתרבות ואני שמחה לקראת ההרפתקה שמצפה לנו". כשנשאלה כיצד היא ובנזמה הכירו, הבהירה: "כשפגשתי את קארים בכלל לא ידעתי מיהו. אני מארצות הברית, אני לא יודעת כלום על כדורגל (צחקה). מהרגע הראשון הרגשתי שזה משהו אחר, כי קארים בחור מדהים ואנחנו צוחקים כל כך הרבה ביחד. כשאני אומרת שהוא החבר הכי טוב שלי, אני באמת מתכוונת לזה".

על ההחלטה להתאסלם, שיתפה הדוגמנית: "זה קרה כאן, במסגד של מדריד. הם מדקלמים את הקוראן – זה טקס קטן ואינטימי. בכיתי כמו ילדה קטנה, אני מאוד סנטימנטלית. חקרתי במשך זמן רב את הדת הזו ואני חושבת שהיא יפה. כל מה שקראתי עליה ריגש אותי. במהלך הרמדאן קראתי את הקוראן וזה גרם לי לבכות. קראתי גם את "הנתיב הקדוש לאסלאם", על נוצרים שמתאסלמים, כמוני. ספר מדהים!".

קארים בנזמה שחקנה החדש של אל איתיחאד | אתר רשמי, אל איתיחאד

על תחילת דרכה בעולם הדוגמנות: "אף סוכנות לא רצתה להחתים אותי בגלל הגובה שלי, 1.60 מטר, אבל הכרתי הרבה אנשים מהתעשייה – סטייליסטים, מאפרים, צלמים… הם הציעו לי עבודה כשהייתה הזדמנות והשאר היסטוריה".

בן הזוג שלה, בנזמה, צפוי להרוויח כ-200 מיליון יורו לעונה, בחוזה שישאיר אותו בקבוצה עד שנת 2026. בנזמה כבר בן 35, כך שהוא ישחק לפחות עד גיל 38 בסעודיה, שם הוא יפגוש את שותפו להתקפת ריאל מדריד לשעבר, כריסטיאנו רונאלדו. אל איתיחאד זכתה באליפות סעודיה, כאשר היא הקדימה את אל נאסר של רונאלדו. את הקבוצה מאמן נונו אספיריטו, אקס וולבס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי