"הלב מתפוצץ": הכירו את זוגתו של המנהיג האמיתי של הנבחרת הצעירה

רוני בן שושן
רוני בן שושן | מסך, אינסטגרם

לדעת רבים הוא היה המצטיין מול גאורגיה ומי שתגיע ברביעי בטיסה מישראל לחצי הגמר היא בת הזוג שלו, רוני בן שושן, שהתגאתה: "מאחוריך לנצח, קפטן שלי". וגם: איך הם הכירו ומי החברים הכי טובים בכדורגל?

(גודל טקסט)

הנבחרת הצעירה של ישראל המשיכה להדהים, כשאמש (שבת) היא גברה על גאורגיה המארחת בתום דו קרב פנדלים והעפילה לחצי גמר יורו 2023 – אולי הישג השיא של הכדורגל הישראלי מאז ומעולם. מעבר לדניאל פרץ, אוסקר גלוך, דור תורג'מן וסתיו למקין שזוכים לשלל כותרות ומחמאות, מי שמנהיג את החבורה בכחול לבן בשקט ובנחישות הוא גיל כהן, הקפטן, שלדעת רבים היה המצטיין על כר הדשא ברבע הגמר – והמנייה שלו נמצאת בנסיקה בעקבות יכולתו בטורניר.

אבל מסתבר שכהן לא מככב רק על המגרש, כי גם ברשתות החברתיות, שם בת הזוג שלו מתגאה בו בענק.

קרוב לחמש שנים שרוני בן שושן צמודה לכהן ואתמול לא הצליחה לעצור את ההתרגשות כשכתבה בפני אלפי העוקבים שלה באינסטגרם: "הלב מתפוצץ מגאווה. מלך העולם שלי, רק ככה מצליחים. אתה הכי טוב בעולם בשקט שלך ובצניעות שלך – מאחוריך לנצח, קפטן שלי".

רגע לאחר שריקת הסיום והניצחון הדרמטי, החצי השני של קפטן הנבחרת הצעירה סגרה טיסה היא ותנחת בגיאורגיה עם חברים קרובים ועם משפחתו של כהן ביום רביעי בבוקר (19:00, שידור ישיר בספורט1) ותעודד את בן זוגה בחצי הגמר.

רוני בן שושן, גיל כהן
רוני בן שושן, גיל כהן | מסך, אינסטגרם

אשת הכדורגלן הצעירה, אוטוטו בת 22, היא חאת שיודעת עבודה קשה וחריצות מהי, וכבר הספיקה לסיים שנה ראשונה בלימודי אדריכלות באוניברסיטה, תוך כדי שהיא טסה לעודד את כהן בין מבחן למבחן. אם תהיתם איך הכירו גיל ורוני, התשובה ברורה: "אני וגיל מאשדוד, למדנו באותה שכבה, שם הכל התחיל", סיפרה רוני למדור.

החברים הטובים מעולם הכדורגל הם אושר דוידה וזוגתו שיר משה, שהפכו ל"אחים" בזכות הקריירות ויחד איתם כולנו מחזיקים אצבעות שנבחרת ישראל תמשיך להדהים את העולם ותעפיל לגמר אליפות אירופה. כולנו מאחוריכם!

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי