מייקל ג'ורדן הודה לראשונה: לא מאשר את הזוגיות של בני עם לארסה פיפן

play
מייקל ג'ורדן, לארסה פיפן | GettyImages, אילוסטרציה
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.7 05:53

הזוגיות הסוערת בין מרקוס ג'ורדן לאקסית של סקוטי פיפן שיגעה אצת מדורי הרכילות בגלל הפרטים הפיקנטיים, מייקל ג'ורדן מודה לראשונה שהוא נגד היחסים

(גודל טקסט)

הזוגיות המוזרה בין לארסה פיפן לבין הבן של מייקל ג'ורדן (מרקוס) יצרה לא מעט כותרות באתרי הרכילות בארה"ב, כמו גם במדורי הספורט, על רקע הקשר המורכב בין מייקל ג'ורדן לבין סקוטי פיפן, בעלה לשעבר של לארסה.

כידוע, לארסה פיפן בת 48, מרקוס ג'ורדן בן 32 בלבד, ובמשך תקופה היה נדמה שהזוגיות הזאת היא רק גימיק, בניסיון של השניים למשוך תשומת לב. אתמול מייקל ג'ורדן נראה ברחובות פריז, כשהוא יוצא ממסעדה, ונשאל על ידי אדם עם מצלמה האם הוא "מאשר" את מערכת היחסים הזאת. בהתחלה ג'ורדן רק צחק, ולאחר מכן צעק בבירור: "לא!". ג'ורדן אומנם אמר את הדברים בחיוך, אבל כששוב נשאל על היחסים – הוא נענע את ראשו בשלילה פעם נוספת.

עוד בנושא

השפלה פומבית: האקסית והבן של מייקל ג'ורדן מטרילים את סקוטי פיפן
סקוטי פיפן: "כל מה שג'ורדן עשה היה בשביל המצלמות"
לארסה פיפן מגלה: "במשך 23 שנה קיימנו יחסי מין 4 פעמים בלילה"

לארסה פיפן עם מרקוס ג'ורדן, הבן של מייקל ג'ורדן
נכנס לנעליים גדולות. פיפן עם הבן של ג'ורדן | אימג'בנק GettyImages, Alexander Tamargo

בין מייקל ג'ורדן לסקוטי פיפן הייתה לא מעט מתיחות בשנים האחרונות, כשפיפן לא ממש פירגן ל-MJ אחרי ששיקגו בולס שוב שבה לכותרות בעקבות הסדרה "הריקוד האחרון".

לארסה, שהתגרשה מסקוטי פיפן אחרי נישואים סוערים, היא כוכבת רכילות בארה"ב, חברה של האחיות קרדשיאן בין השאר. בעבר היא סיפרה גרסה אחרת ליחסיה עם מייקל ג'ורדן, וכשנשאלה האם פגשה את המשפחה של מרכוס ענתה: "אני מרגישה שאנחנו במקום טוב, בילינו ביחד בחופשה והיה טוב". לארסה סיפרה בעבר שכשהיא רק התחילה לצאת עם מרקוס, היא שמרה את השם שלו בטלפון תחת שם בדוי, כדי שאם מישהו יחטט לה במכשיר הוא לא יגלה את הפרט הזה.