זוגתו של רונאלדו ריסקה את הרשת עם הישבן, כעת הגיעה התגובה מאשתו של מסי

אנטונלה רוקוזו | אינסטגרם

ג'ורג'ינה רודריגס ניפצה שיאים עם התמונה הוויראלית, אנטונלה רוקוזו רשמה לעצמה ושיתפה תמונות בביקיני הנועז מ"גן עדן". עד כמה גדול הפער בעוקבים?

(גודל טקסט)

רק אתמול (שני) סיפרנו לכם על אשת הכדורגלן המפורסמת בעולם שרשמה הישג מרשים במיוחד. ג'ורג'ינה רודריגס חצתה את רף 50 מיליון העוקבים באינסטגרם ובכך הפכה לאשת הכדורגלן הנעקבת ביותר בעולם, בהתאמה לבן הזוג שלה כריסטיאנו רונאלדו המחזיק בתואר "האדם הנעקב ביותר בעולם". היא עשתה את זה הרבה בזכות החופשה הפוטוגנית שלה ושל הפורטוגלי, שם היא שיתפה את העוקבים שלה בתמונות בחוטיני שגרמו להם לנסוק בקצב מסחרר.

אשתו של מסי, אנטונלה רוקוזו, ראתה ואמרה לעצמה שעכשיו תורה. החצי השני של אלוף העולם שיתפה גם היא תמונה של שניהם מבלים "בגן העדן" כשהיא לובשת חוטיני ורוד נועז במיוחד. את התמונה היא שיתפה מרחוק אבל מאד פשוט לקרב ולהביט בגזרתה החטובה של הארגנטינאית שזכתה גם היא לאלפי תגובות ושיתופים ובעיקר מיליוני לייקים. אנטונלה גם שיתפה תמונה שלה בביקיני שאפילו מסי לא הצליח להישאר אליה אדיש והגיב באייקונים של לבבות, אך היא עדיין רחוקה 14 מיליון עוקבים משפיענית הרשת הספרדיה של רונאלדו.

מסי ואנטונלה מנצלים כל רגע מהחופשה הרומנטית הזוגית שלהם, ללא שלושת הבנים, בחופים קסומים מבלי ששיתפו אף אחד היכן הם נופשים בעולם. בעוד חמישה ימים, ב-16 ביולי יוצג הפרעוש בקבוצתו החדשה אינטר מיאמי וההתרגשות לקראת כך גדולה מאד. בעיר האמריקאית התוססת יש חופים לבנים מדהימים כך שאשתו כבר תגיע לשם עם השיזוף ועם הביקיני לקראת ההתחלה החדשה בחייהם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי