בריטני ספירס דורשת התנצלות פומבית ממאבטחיו של ויקטור וומבניאמה

play
בריטני ספירס | GettyImages, Tim Mosenfelder
מעריציה של בריטני ספירס מחוץ לבית משפט בלוס אנג'לס, 23 ביוני 06:03

הזמרת עדיין זועמת אחרי התקרית בשבוע שעבר: "הייתי עם האנשים הכי מפורסמים בעולם, מעולם מאבטחים לא תקפו מעריצים"

(גודל טקסט)

הזמרת בריטני ספירס עדיין רותחת בעקבות התקרית עם ויקטור וומבניאמה ודורשת מהמאבטחים שלו התנצלות פומבית. בסרטון שפרסמה בדף האינסטגרם שלה, ספירס חזרה על חלק מהטענות הקשות שהשמיעה מאז התקרית הלא נעימה-מביכה לפני כשבוע.

ספירס אמרה: "הייתי עם האנשים הכי מפורסמים בעולם. אני זוכרת שפעם בנות ממש השליכו את עצמן על חברי NSYNC, אבל לא עשו להן כלום. הייתה פעם ששלושה ילדים בני 12 הפילו אותי לרצפה מרוב התלהבות כשהם ניסו להצטלם איתי. המאבטחים שלי לא פגעו בהם או אפילו התקרבו אליהם".

הזמרת המשיכה: "אני מאוד לא מעריכה את האנשים שאמרו שהמכה שספגתי מהמאבטחים הגיעה לי – זה לא מגיע לאף אישה".

ספירס סיפרה שהמאבטחים של סן אנטוניו ספרס הגיעו לשולחן שלה במסעדה בבית המלון כחצי שעה אחרי התקרית והתנצלו – ככל הנראה אחרי שהבינו את מי הם הכו. יחד עם זאת, היא מרגישה שמגיעה לה התנצלות פומבית.

בריטני ספירס לצד ויקטור וומבניאמה
מי פה הקורבן? וומבניאמה לצד בריטני | צילום מסך, מתוך טוויטר

לפני כשבוע, בכניסה לבית מלון ספירס בת ה-41 טפחה על כתפו של הכדורסלן כדי לבקש ממנו תמונה משותפת, היא נהדפה לאחור על ידי אחד מהמאבטחים של וומבניאמה (מאבטחים מטעם סן אנטוניו ספרס) והמשקפיים שלה עפו וככל הנראה נשברו. לפי הדיווח היא קיבלה מאוחר יותר את ההתנצלות של ראש צוות האבטחה, שאמר לה: "את מכירה איך זה מרגיש כשמעריצים מסתערים עלייך".

עד לתקרית סיפר ש"היה אפשר לשמוע את הסטירה הזו בצורה מאוד ברורה, כי היא הייתה מאוד חזקה. אני לא בטוח אם בריטני נפלה ארצה או לא, כי היו הרבה אנשים סביבה באותה רגע. הרבה אנשים התקבצו סביבה. היא קמה וצעקה שוב במבטא בריטי 'זאת אמריקה! זאת אמריקה!' זה היה מוזר מאוד. מצד אחד היא צעקה והשתוללה, ומצד שני חבשה כובע בניסיון להסתיר את פניה. גם כשהיא התחילה להתרחק מוומבניאמה היא צעקה באותו מבטא 'זאת פאקינג אמריקה!' ונראתה נסערת וכעוסה. אני חושב שאף אחד לא הבין ברגע הראשון שבאמת מדובר בבריטני ספירס. אני למשל הבנתי את זה רק אחרי שדיווחו על זה בבוקר לאחר מכן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי