חשש מ"קללת הפלייבוי"? שחקנית גרמניה סירבה להצטלם למגזין

ג'וליה גווין זכתה להצעה מירחון הגברים הגרמני, אך דחתה אותה בעקבות התאוששות מפציעה, פחות משבוע לפני תחילת מונדיאל הנשים. ב"בילד" טוענים: "היא חוששת ממה שקרה לשחקניות הנבחרת ב-2011"

(גודל טקסט)

פחות משבוע לשריקת הפתיחה של גביע העולם לנבחרות נשים בכדורגל, ובתקשורת הגרמנית מתעסקים בשחקנית סגנית אלופת העולם ש"זכתה" להצעה פרובוקטיבית במיוחד רגע לפני פתיחת הטורניר.

לפי ה"בילד" הגרמני, ג'וליה גווין, שחקנית הנבחרת ובאיירן מינכן, קיבלה הצעה להופיע על מגזין "פלייבוי". לא ברור האם גווין זכתה להצעה להופיע בעירום במגזין הגברים המפורסם, אך השחקנית סירבה מהר מאוד כשהיא עוד מתאוששת מפציעה לקראת הטורניר, בגינה היא נעדרה לתקופה ממושכת מהמגרשים, אך בגרמניה טוענים כי יש סיבה נוספת לסירובה.

"קללת הפלייבוי" הגיעה לנבחרת הנשים של גרמניה עד גיל 20, כשחמש שחקניות הופיעו לקראת גביע העולם ב-2011 על המגזין, חוו הדרדרות מהירה בקריירה שלהן לאחר הצילומים למגזין במה שזכה לכינוי "קללת הפלייבוי".

ג'וליה גווין שחקנית נבחרת גרמניה
מתאוששת מפציעה וחוששת מ"הקללה"? גווין | אימג'בנק GettyImages

זאת לא הייתה הפעם הראשונה בה זוכות שחקניות נבחרת גרמניה להופיע על מגזין ה"פלייבוי" כשעוד בשנות ה-80 שחקניות הנבחרת זכו להצעות להצטלם, בין היתר גם מאמנת הנבחרת כיום שהודעה כי היא תאפשר לשחקניות לקבל החלטה משלהן אם להסכים לצילומים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי