כוכבת הילדים חושפת טראומה מינית מיחסיה המעוותים עם פלה: "הייתי בת 17"

play
כוכבת הילדים שושה וכדורגלן העבר פלה | GettyImages, אילוסטרציה
שם נרדף לכדורגל: שרון דוידוביץ' על הקונצנזוס העולמי סביב פלה 05:59

שושה חושפת איך האגדה הברילזאית התחיל איתה ("באישור אבא") ואיך בגד בה: "הוא היה מערכת היחסים המינית הראשונה שלי, חשבתי שזה בסדר"

(גודל טקסט)

הכוכבת הברזילאית שושה, שבשנות ה-80 וה-90 הגישה את תוכנית הילדים הכי פופולרית באמריקה הלטינית והייתה זמרת מצליחה, חושפת פרטים על מערכת היחסים שלה עם פלה, אגדת הכדורגל הברזילאית. שושה הפכה לשם מוכר בברזיל כבר בגיל 15, וכשהייתה בת 17 החלה בזוגיות עם פלה.

כיום שושה בת ה-60 החליטה לחשוף את כל פרטי חייה, בסרט תיעודי שמסכם למעלה מ-40 שנות קריירה. "כבר הייתי ידועה כסמל מין ולמעשה הייתי בתולה", היא מספרת על עצמה כנערה, שהתפרסמה כדוגמנית בגיל 15, "לא היה לי נעים להיות במצב הזה. חוץ מזה, לא הכרתי את עצמי. זה לא קל להיראות סקסי בתמונות אם אתה לא יודע מה זה. רציתי לאבד את הבתולים שלי מיד. זה היה מוזר, זה לא היה נהדר. זה היה במכונית שלי, מצב מאוד קשה. מאוחר יותר פגשתי את פלה, וכל הגילוי המיני שלי היה איתו".

היא מספרת שפלה הופתע מאוד כאשר גילה שאין לה ניסיון מיני קודם. "הוא אמר לי שהוא לא מאמין שלא עשיתי את זה או את זה… ובאמת, איתו היה הקשר המיני הראשון שלי, זו הייתה הפעם הראשונה שקיימתי יחסי מין עם גבר כמו שצריך", היא סיפרה.

פלה
טיפוס כובש, מכל אספקט אפשרי. פלה | אימג'בנק GettyImages

עם זאת, לא הכל היה ורוד במערכת היחסים שניהל עם פלה. שושה מספרת שהוא שכב עם נשים אחרות כשהם היו ביחד, וניהל "מערכת יחסים פתוחה" בניגוד לרצונה. "הוא המציא שיש לנו 'חברות ייחודית' ואני, בגיל 17, חזרתי על הדברים האלה. הוא אמר לי שנשים מפלרטטות איתו, אבל שכאשר הוא קיים יחסי מין הוא חשב עליי.

"הייתי צריכה לקבל את הבגידות בלי לרצות. זו לא הייתה מערכת יחסים פתוחה. לא הייתה לי הזכות לעשות שום דבר, אבל הוא היה יכול, כי הוא היה פלה. ומכיוון שזה היה הגבר הראשון שלי, לא יכולתי להשוות את זה כדי להבין שזה לא בריא", אמר.

כאמור, היא הייתה בת 17 והקריירה שלה במגמת עלייה. באותה תקופה, כוכב הכדורגל היה בן 39 וזה עתה התגרש מאשתו הראשונה רוזמרי צ'ולבי.

"במהלך צילום לשער מגזין. היו שם ארבע דוגמניות, ואנח אחת מהן. הצטלמתי איתו והוא הזמין אותי לארוחת ערב,. אמרתי לו שאני לא יכולה כי אני גרה רחוק ושאני קטינה. אחר כך הוא התקשר לבית שלי, ואבא שלי ניתק את השיחה כי הוא חשב שזו בדיחה. אבל אז בסופו של דבר הוא הסכים", גילתה שושה.

למרות שהקשר נמשך שש שנים, השניים הוגדרו בתקשורת רק כידידים וזכו לביקורות שונות על הפרש הגילאים, בעוד היא סומנה כ"מחפשת תהילה".

לאחר מכן הייתה בת הזוג של איירטון סנה. "גיליתי את עצמי כאישה, כי פלה השאיר אותי עם כמה טראומות, וסנה ניסה להיפטר מהטראומות האלה… הוא ידע מה היה. במהלך יחסי מין הוא היה שואל אות על דבריםי: 'מי אמר לך את זה? מי הכניס את זה לראש שלך?'. ואני אמרתי, 'וואו, האדם היחיד שהיה לי שש שנים'. הוא אמר לי, 'לא, הכל לא נכון… בואי נתחיל מחדש'".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי