גל חום: בת הזוג של כוכב מכבי תל אביב שרפה את הרשת עם תמונות לוהטות

נועה בן חמו
נועה בן חמו | מסך, אינסטגרם

חבר שלה הפך לאחד השחקנים הכי מדוברים בישראל וגם היא "ניצלה" את ההצלחה על מנת לנסוק ברשתות החברתיות. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

מאז שדור תורג'מן הימם את המדינה עם היכולת שהציג במדי נבחרות ישראל, גם נועה בן חמו, החצי השני שלו, נהנית מההצלחה. כוכבה של מכבי תל אביב העיף ניצוצות על כר הדשא במונדיאליטו עם נבחרת הנוער של אופיר חיים ובאליפות אירופה עם הנבחרת הצעירה של גיא לוזון, והפך תוך חודש לאחד השחקנים היותר מדוברים בליגת העל, כאשר גם באירופה שמו עליו עין. בהתאם, גם גדל קהל העוקבים שלו באינסטגרם והוא מחזיק כבר בקרוב ל-33 אלף עוקבים ברשת החברתית.

בהתאם, גם העוקבים של נועה עולים ועולים והיא מפנקת אותם בתמונות לוהטות במיוחד, שמוכיחות שיש לנו שחקנית חיזוק רצינית בפורום נשות הכדורגלנים. היא אמנם רק בת 18, אבל היא לגמרי "יודעת את העבודה". התמונות ששיתפה מהחופשה שלה ושל תורג'מן מרודוס שברו את הרשת. אתמול העלתה אשת הכדורגלן הצעירה סדרת תמונות בבגד ים שהוכיחו פעם נוספת שאין יפות כמו הישראליות בכל העולם. 

נועה רק סיימה את לימודיה בתיכון השנה וצפוייה להתגייס לחיל האוויר. היא מתגוררת במושב שדה נחמיה, 40 דקות מתורג'מן שגר באשדוד והם צמודים חזק בשנה האחרונה. על סיפור ההיכרות ביניהם סיפרה למדור: " אנחנ שנה ביחד וזה מרגיש הרבה יותר. הכרנו באינסטגרם. האמת שלא אהבת להכיר בדרך הזו, אבל עם דור מההודעה הראשונה זה היה שונה ויום אחרי שהכרנו כבר יצאנו".

אז אל תשכחו לשים לב ליפייפיה מהדרום ביציע של מכבי העונה, לא נראה לנו שתוכלו לפספס. 

נועה בן חמו
נועה בן חמו | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי