כריסטיאנו רונאלדו יודע? לא תאמינו מי בן הזוג החדש של אירינה שייק

אירינה שייק
אירינה שייק | מסך, אינסטגרם

לאחר שמועות מרתקות ושמות רבים שנזרקו לאוויר בנושא, כעת אפשר להכריז: ספורטאי העבר האגדי ודוגמנית העל בתחילתו של קשר רומנטי. איך ג'יזל הגיבה לבשורה? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

טום בריידי וג'יזל בונדשן התגרשו בחודש אוקטובר האחרון, כאשר מאז כמות הרומנים שהדביקו לקוורטרבק לשעבר עולה על כל דימיון – אך הפעם יש הוכחות שצולמו מחוץ לביתו של בריידי. לא קים קרדשיאן, לא ריס וות'רספון וגם ולא אמילי ראטוקובסקי, אלא מי שכבר בעבר סיפרנו לכם על התעניינותה בספורטאי העבר – דוגמנית העל הרוסייה, אירינה שייק. 

כלי התקשורת בארצות הברית קבעו נחרצות: "בריידי ושייק יוצאים". זוכה שבע פעמים בסופרבול והאקסית המיתולוגית של כריסטיאנו רונאלדו נצפו מתלטפים ברולס רויס המפוארת שלו, והסרטון לא משאיר ממש מקום של ספק לתהות אם קיים קשר רומנטי או לא. פייר? שידוך מתבקש בהחלט! עוד בחודש שעבר סיפרנו לכם על העניין של שייק בבריידי בן ה-45, לאחר שנפגשו בחתונה של הדוגמנית מדיסון הדריק והמיליונר היהודי ג'ו נחמד. על פי כמה מהאורחים, שייק לא הצליחה להוריד את העיניים משחקן הפוטבול לשעבר, כוכבה של טמפה ביי באקנירס.

"זה רומן חדש, הם בוחנים את הדברים ונראה שכיף להם ביחד", אמר מקור למגזין "page six", שם גם טוענים שג'יזל, גרושתו של בריידי, לא אהבה בכלל את הבשורה החדשה. במגזין אחר, "אנשים" האמריקאי, פירסמו כי מקור המקורב לדוגמנית הברזילאית טוען כי למרות הפרידה – ג'יזל דווקא מפרגנת לאב ילדיה: "היא נמצאת כרגע בחופשה בברזיל וחיה את חייה, אבל היא כבר אמרה, גם בעבר, שכל מה שהיא רוצה זה לראות אותו מאושר". האם היא תפרגן לו על זוגיות עם דוגמנית העל שהיא במקרה גם האקסית של הכדורגלן המפורסם בעולם? ימים יגידו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי