שחר חיון יודעת? כדורגלן העל שהתחיל איתה מצא חברה חדשה ולוהטת

שחר חיון
שחר חיון | מסך, אינסטגרם

כמעט שנתיים אחרי שסיפרה למדור כי החלוץ המפורסם התחיל איתה באינסטגרם, סוף סוף אפשר להכריז שהוא מאוהב במישהי בשם קורל. לירון שרון עם הפרטים המלאים על הקשר החדש שנרקם והתקווה לגבי חיון

(גודל טקסט)

בדצמבר 2021 סיפרנו לכם על דוגמנית ושחקנית בתחילת דרכה, שחר חיון, ששיתפה את המדור בהתכתבות שלה באינסטגרם עם ממפיס דפאי, אז שחקן ברצלונה, שנדהם מיופיה הנדיר. חלפו כמעט שנתיים, היא הפכה לכוכבת בארצנו הקטנטונת ולאחרונה חזרה היות רווקה אחרי פרידה מתוקשרת מאון רפאלי, ואילו דפאי הספיק לעבור לאתלטיקו מדריד וגם להתאהב. 

לחברה החדשה של ההולנדי בן ה-29 אמנם יש שם ישראלי אבל היא ממש לא מכאן. קורל גוטירז, היא דוגמנית ומשפיענית רשת ספרדיה ולגמרי חלק ממועדון "ללא חזייה", כשהיא מרבה לשתף תמונות חושפניות בפני 46 אלף העוקבים שלה. השבוע פירסם דפאי וידאו שלו ושל בת הזוג החדשה מתחבקים ומתנשקים בבריכה חלומית בפני 16.8 מיליון העוקבים שלו, אך עדיין המספר של שחר שלנו משאיר לה אבק, כשדוגמנית הישראלית מתקרבת לחצי מיליון עוקבים בצעדי ענק. 

"האינסטגרם שלי מפוצץ בהודעות מכדורגלנים מהעולם – אני כבר לא עונה, זה לא מעניין אותי", שיתפה שחר את המדור בזמנו. ממפיס שלח לי הודעה, וזה מאד מחמיא, אבל אני לא אצא עם מישהו שהוא לא יהודי", סיפרה בכנות והוסיפה מדוע לדעתה כל אותם שחקנים מפורסמים פשוט לא עומדים בפני היופי הישראלי: "אני חושבת שהבנות הישראליות הן הבחורות הכי יפות בעולם. מה שמקשט אותן הכי טוב, זו הצניעות והקרבה לדת. אני לא אומרת שאני צנועה מבחינה חיצונית, אבל אני עושה את ההשתדלות שלי, מודה לבורא עולם כל בוקר וקוראת תפילת השחר".

המדור מתפלל שאחרי שסירבה לדפאי, אולי יהיה כדורגלן ישראלי אחר שיתפוס את ליבה. מבטיחים לעדכן במידת הצורך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי