אור לוזון יורה אחרי הסרטון של אבא עמוס: "מעשה נבזי, ברמה של כלא!"

play
אור לוזון, בתו של עמוס | אינסטגרם
מחוץ לקווים על מכבי חיפה, 27.7 02:01

האם היא נכנסה לבריכה מאז הסרטון האינטימי של אביה, באיזה שלב היא נחשפה אליו והאם צפתה בו ומה דעתה על פער הגילאים ביניהם? בתו של איש העסקים עונה על השאלות הקשות בריאיון ל"וואלה סלבס"

(גודל טקסט)

אור לוזון (28), בתו של המיליארדר עמוס לוזון, נמצאת בכותרות בשנה האחרונה לאחר שהפכה לכוכבת רשת עם 135 אלף עוקבים באינסטגרם. הסטייליסטית שקשורה לעולם הכדורגל מאז שהייתה ילדה קטנה, נבחרה להיות חלק מהנבחרת של מותג האופנה "טוונטיפורסבן". אתמול (ראשון) בשיחה עם "וואלה סלבס", היא פתחה את הלב על הסט. אור, שהיא גם החברה הכי טובה של טל בן חיים החלוץ, הגיבה לראשונה לסרטון האינטימי של אביה שהופץ בוואטסאפ והסעיר מדינה שלמה. 

צפו בריאיון

מאז הסרטון המפורסם, נכנסתם לבריכה?
"ברור, יום אחרי העליתי תמונה של כל החברות שלי בבריכה. מה זאת אומרת, נכנסים לבריכה, ברור".

באיזה שלב את נחשפת לסרטון?
אני עד עכשיו אגב לא צפיתי בסרטון, לא פתחתי אותו. הייתי אחרי אימון, ידיד שלי התקשר אליי ואמר 'תשמעי, אני לא יודע אם לשלוח או לא, אבל שתדעי שיש איזשהו סרטון'".

אור לוזון עם אביה עמוס לוזון | אור גפן

יש איזה עניין של הפרשי הגילאים ביניהם.
"בחו"ל זה קורה כל הזמן ואני יכולה להבין. מדובר בשני אנשים בוגרים, והבחורה בוחרת עם מי, מתי ובאיזה גיל. כל עוד היא בת 23, היא יכולה להחליט על החיים שלה. הדבר היחיד שבאמת יצא לי הלב אליה זה שזה סיוט שמתגשם לכל בחורה שיקרה לה דבר כזה. אז כאב לי לראות את זה".

דיברת איתה אמרת לה משהו?
"לא, אני לא מכירה אותה, אבל יצא לי הלב אליה".

אין טיפת כעס? טיפה בושה שראו את אבא שלך עושה דברים כאלה?
"אכפת לי רק מאנשים שאכפת לי מהם. אין לי שום בושה, הבן אדם היחיד שצריך להתבייש זה הבנאדם שצילם ונכנס לשטח פרטי. מי שעשה את זה צריך להתבייש, זה המעשה הנבזי, לא בן אדם רווק שנמצא בבית שלו עם מישהי שהיא לא קטינה. זה כלא! זה ברמה של כלא!".

אם זו הייתה אמא שלך בסרטון?
"זו פדיחה. זה גם לא הפרסונה אז לא"

הזוגיות שלו ושל אירית מבחינתך הייתה מורכבת, כיף לך עכשיו שהוא ככה?
"כיף לי שהוא רווק כי הוא זורם איתי. הוא תמיד זרם איתי, אנחנו יותר חברים טובים מאשר אבא ובת. בגיל 23-24 סיימנו את הקטע החינוכי ועברנו לקטע החברי – החברים שלי זה החברים שלו, החברים שלו זה החברים שלי – וזה מצחיק. אנחנו בית נורא פתוח, כל הזמן יש אצלנו אנשים אנחנו אוהבים לחגוג את החיים".

היית רוצה שהוא ואירית יחזרו?
"הייתי רוצה שיעשה מה שעושה לו טוב. תהיה לו חברה חדשה או יחזור לאירית – כל דבר שיבחר אני מאחוריו, הוא יודע את זה ואני מקבלת הכל".

איך זה מרגיש לקבל ביקורת מהסביבה?
"אני רגילה. מגיל קטן לאבא שלי הייתה קבוצת כדורגל, אני חיה את זה שכל הזמן קורים דברים, אז זה עובר לידי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי