"לא הוזמנו למשחק של מסי": הסכסוך בין דייויד בקהאם לנסיך הארי ומייגן מרקל

play
ליאונל מסי, דייויד בקהאם, מייגן מרקל | GettyImages, אילוסטרציה
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.7 05:35

באנגליה מדווחים על "מתיחות מלכותית": מייגן טענה שהבקהאמים מדליפים עליה לתקשורת וניתקה עמם קשר, בקהאם רתח ונעלב וערך עמה "שיחה סוערת"

(גודל טקסט)

באנגליה מדווחים על סכסוך חדש בין דייויד בקהאם ואשתו ויקטוריה לבין מי שהיו חבריהם, הנסיך הארי ובת זוגו מייגן מרקל. ויקטוריה ודייויד בקהאם היו בין המוזמנים לחתונה המלכותית של הזוג בשנת 2018 בארמון ווינזדור, ושני הזוגות נחשבו לחברים קרובים. כעת בממלכה טוענים כי מייגן "שרפה" את הקשר בין הזוגות.

על פי הדיווח – אחת ההוכחות היא העובדה שהארי ומייגן לא הוזמנו למשחקים של ליאו מסי במיאמי. בקהאם הזמין למשחק של מסי כמה מחבריו הסלבריטאים הקרובים. באצטדיון שהו קים קרדשיאן וילדיה, כמו גם לברון ג'יימס וסרינה וויליאמס, בין השאר. מרקל לעומת זאת נשארה בחוץ.

מייגן מרקל, הנסיך הארי
עוד ריב? מרקל | רויטרס
דייויד בקהאם, ויקטוריה בקהאם, בחתונה המלכותית, ארמון וינזדור
| אימג'בנק GettyImages, Ian West – WPA Pool
ליאונל מסי לצד דייויד בקהאם אינטר מיאמי
הגאווה הגדולה של בקהאם כרגע. מסי | אימג'בנק GettyImages

הסיבה: מייגן מרקל חשדה שהזוג בקהאם מדליף עליהם סיפורים לתקשורת והתלוננה על כך. בקהאם שמע את הדברים, והוא היה "בלאדי עצבני" מעצם החשדות בו ובבת זוגו. בין מרקל לבין בקהאם הייתה "שיחת טלפון טעונה", ואחריה הקשר ביניהם נותק.

באנגליה כבר המציאו ביטוי להתנהגות של מרקל, אותה מכנים 'Markled" – שבה היא מסמנת מי שלכאורה בוגד בה, מנתקת איתו קשר ולא סולחת לעולם. כך היה לה עם אבא שלה, חברת ילדות שלה ועוד. כעת נראה שבקהאם נכלל ברשימה שמתארכת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי