אשתו של מאוויס צ'יבוטה: "אם היה משחק, הוא היה במקום אחר"

play
אשתו של מאוויס צ'יבוטה, קרולינה | צילום מסך, אינסטגרם
מחוץ לקווים עם קרולינה צ'יבוטה, אשתו של מאוויס 04:48

אחרי שבעלה עבר להפועל ת"א, קרולינה צ'יבוטה התראיינה ל"מחוץ לקווים" והבהירה: "אנחנו לא מאוכזבים ממכבי חיפה. מאחלת לו שיקבל את ההזדמנות שהוא חיכה לה, הוא מתרגש"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

רגעים ספורים אחרי שמאוויס צ'יבוטה השלים את המעבר שלו להפועל תל אביב וחתם עמה על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, אשתו קרולינה התראיינה היום (חמישי) לתכנית "מחוץ לקווים" בערוץ וואלה! פלוס.

"קודם כל מאוד חשוב שהוא ישחק כי בסופו של דבר זו הקריירה שלו. אני מאוד שמחה שהוא מתחיל דרך חדשה, כל הבית שמח", סיפרה קרולינה צ'יבוטה. "אנחנו לא מאוכזבים ממכבי חיפה, אנחנו מאוד אוהבים את המועדון. לא היו לנו בעיות איתם או משהו כזה", הבהירה. "כמו שהם אמרו, זה נטו מקצועי ואלה החלטות שלהם, אני לא כל כך מתערבת בעניינים האלה. אני איתו איפה שיהיה לו טוב, נתמוך בו בכל מקום שהוא יהיה. אנחנו מאוד אוהבים את האוהדים של מכבי חיפה ואת ההנהלה".

מאוויס צ'יבוטה, הפועל תל אביב
כיכב בעברו בתל אביב. מאוויס צ'יבוטה, עכשיו באדום של הפועל | אתר רשמי, הפועל תל אביב

אשתו של שחקן הכנף בן ה-27 הודתה: "אני כן חושבת שאם הוא היה משחק הוא היה במקום אחר. כישרון יש, צריך לתת לו הזדמנות".

כשנשאלה מה האתגר הכי גדול שלה כאשת כדורגלן, השיבה: "המעברים, מעיר לעיר או ממדינה למדינה. זה מאוד קשה. גם התקופות הפחות מוצלחות, שיש כאלה. אני צריכה לתמוך בו ולהיות בשביל הילדות שלי ובשביל הבית. זה אחד הדברים הכי קשים. לא רק אני עוברת את זה, אלא כל אישה של כדורגלן. זה לא קל כמו שזה נראה".

לסיום הוסיפה: "מאוויס מתרגש, כולנו מתרגשים. זו התחלה חדשה ואני מאחלת לו המון הצלחה במועדון החדש. שהוא יקבל את ההזדמנות שהוא כל כך חיכה לה, אני מאוד מאמינה בו. יש תקופות פחות טובות, אבל גם יש גם טובות. זה רק להאמין. נראה לי שאנחנו בדרך להחליף את הבגדים הירוקים בארון לאדומים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי