הלם: "סרחיו ראמוס דפק לי בדלת ושאל אם ארצה לבוא איתו לחדר"

סרחיו ראמוס עם אשתו
סרחיו ראמוס עם אשתו | מסך, אינסטגרם

ניסה לבגוד? מרלן מורו, אשת טלוויזיה מוכרת מאוד בספרד, חשפה כי הבלם הבכיר רצה לקיים איתה יחסי מין בזמן שהיה בזוגיות עם אישה אחרת: "אתה יוצא עם מיס ספרד, מה יש לך לחפש עם אישה אחרת?"

(גודל טקסט)

עדיין לא ברור היכן יישחק העונה סרחיו ראמוס, שסיים את חוזהו בפ.ס.ז'. בזמן שעתידו המקצועי טרם נקבע, הבוקר (ראשון) פורסם ב"מונדו דיפורטיבו" הספרדי גילוי מרעיש בנוגע לעברו של הבלם. בן ה-37 נשוי באושר כבר עשור למגישת הטלוויזיה הלוהטת פילאר רוביו שחשפה לא פעם פרטים בנוגע ל"חיי המין העשירים שלהם", אך מסתבר שלפניה הוא היה לא הכי נאמן.

אמנם היום הוא מציג חיי משפחה מושלמים לצידה של פילאר וארבעת ילדיהם, אך בתוכנית "סוסיאליטה" של נוריה מרין חשפו את שמה של הכוכבת איתה רצה ראמוס לבלות "לילה של אהבה" בזמן שהיה בזוגיות עם אישה אחרת.

בתוכנית סיפרו שהכדורגלן ניסה לבגוד והבהירו: "באותו זמן הוא לא היה עם פילאר, הייתה לו מערכת יחסים אחרת, הוא יצא למעלה משנה עם אליזבת רייס, מיס ספרד 2006", כך גילתה אחת הפרשניות בתוכנית. 

"כולנו היינו באותו מלון, הלכנו עם חבר לראות משחק כדורגל ב-2007. ראמוס ואליזבת יצאו באותה תקופה, והוא רצה לבלות לילה סוער עם מרלן מורו – אשת טלוויזיה מאד מוכרת בספרד שמבוגרת מהבלם כמעט בעשרים שנה".

היא סיפרה בריאיון בלעדי לאותה התוכנית שראמוס "דפק בדלת חדר המלון ושאל אם אבוא איתו לחדר שלו. אמרתי לו 'תודה רבה, אני לא מעוניינת'". לטענתה, היא דחתה את הכוכב הגדול וחידדה: "גבר שיש לו אישה, אתם יכולים להיות בטוחים שאני לא אהיה איתו. אתה יוצא עם מיס ספרד, מה יש לך לחפש אישה אחרת?"

אז אמנם עברו כבר הרבה שנים, אך בכל זאת היא מאשימה אותו בניסיון בגידה שעלול לפגוע בתדמיתו. עם זאת, ראמוס ואשתו טרם הגיבו לדברים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי