"טעות במספר": הפאדיחה העצומה של רונאלדו עם העיתונאית הסעודית

כריסטיאנו רונאלדו | Masashi Hara / Contributor

ברחבי העולם חושדים כי הכוכב הפורטוגלי בוגד בג'ורג'ינה רודריגס, לאחר שהוא חייג "לא בכוונה" לבחורה מקומית בשם חלימה בולנד שבמקרה התארחה במלון בו הוא שהה. מה היה בשיחה ואיך המידע דלף לתקשורת?

(גודל טקסט)

גם ברגע הכי קשה שלהם, כשכריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה רודריגס חוו משבר ובכל העולם העלו את האפשרות שהשניים יפרקו את החבילה, הם לא האמינו שהפורטוגלי ייקלע לסיפור כמו זה שתקראו עליו עכשיו.

כוכב אל נאסר "מואשם" בכך שהתחיל עם עיתונאית סעודית ומגישת טלוויזיה. "בוגד איתה בג'ורג'ינה רודריגס?", זו הכותרת שהופיעה הבוקר (רביעי) בשלל אתרים, לאחר שנחשף שרונאלדו "לא התכוון לרמות את זוגתו, אלא התקשר לעיתונאית היפה כי חייג את מספר הטלפון הלא נכון".

על פי הדיווחים, רונאלדו התקשר בטעות לעיתונאית בשם חלימה בולנד שהתארחה במקרה באותו מלון איתו בסעודיה. CR7 ניסה בהתחלה להתקשר לחבר אבל חייג את המספר הלא נכון וכך הגיע למספר הטלפון בחדרה של העיתונאית ומגישת הטלוויזיה הסעודית. ולמרות הטעות, הייתה שיחה קצרה עם חלימה בולנד, שהייתה מאוד מופתעת ברגע שהבינה שחלוץ מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד לשעבר התקשר אליה והחל לפטפט איתה. 

רונאלדו הודה מיד בטעותו והבהיר את כוונתו להתקשר בכלל לחבר. עם זאת, השניים כאמור המשיכו לדבר וגם צחקו לאורך השיחה. עוד דווח ב"מארקה" שהכדורגלן המגה מפורסם שאל שאלות לגבי מקום הימצאה של בולנד וגם התנצל מיד לאחר שגילה שהעיתונאית היא מגישת טלוויזיה וסלבריטאים מקומית. יש לה 3.6 מיליון עוקבים באינסטגרם ואילו היא לא עוקבת אחרי אפס אחד. יש לה שתי בנות אבל היא פרודה. איך הגיע המידע הזה לתקשורת? די ברור שדרכה, לא? טעות או לא, מה אתם אומרים?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי