"אין מצב שאת בת 45": התמונה של פילאר רוביו ריסקה את הרשת

פילאר רוביו | Juan Naharro Gimenez / Stringer

לאחר חרושת השמועות בנוגע לחוסר הנאמנות של בעלה, אשתו ואם ילדיו של סרחיו ראמוס העלתה לאינסטגרם סדרת תמונות שלה שגרמו לעוקבים לתהות איך זה הגיוני שהיא לא בת 22. צפו ותשפטו בעצמכם

(גודל טקסט)

סרחיו ראמוס, זכית. אשתו ואם ילדיו של הבלם הוותיק, פילאר רוביו (45), מנצלת את הקיץ הלוהט עד תום ונהנית מחופשה משפחתית שנראית – לפחות כלפי חוץ – לא פחות מאשר מושלמת.

רוביו מנצלת את הזמן הפנוי להעלות תמונות לחשבון האינסטגרם המצליח שלה, שם יש לה יותר מעשרה מיליון עוקבים שלא יכולים לחכות לפרסומים השונים שלה. הפעם, אשתו של הבלם הוותיק ניצלה את מזג האוויר הלוהט על מנת ללבוש בקיני שחור, לבלות עם ילדיה ולהעלות את הטמפרטורות.

רוביו הציגה בפני מיליוני העוקבים גזרה יוצאת דופן, ביחס לגילה ובכלל, כאשר על הדרך אי אפשר היה שלא לשים לב לשיזוף המרשים עליו עבדה במהלך החופשה המפנקת. כצפוי, הפוסט שהעלתה הפך במהרה לוויראלי, כאשר נכון לשעה זו היא צברה יותר מ-100 אלף לייקים ומאות תגובות, שבחלקן תהו העוקבים כיצד למען השם זה הגיוני שהיא בת 45 ולא 22, אבל במקרה שלה – לחלוטין גיל זה רק מספר.

כזכור, לאחרונה סיפרנו לכם כי ראמוס ניסה לבגוד בזוגתו לשעבר, זו שהיה איתה לפני שהתחתן והביא ילדים עם פילאר רוביו, אך הכדורגלן נענה בשלילה על ידי אחת הנשים הכי מפורסמות בספרד.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי