איש מיוחד: צ'ארון שרי סירב להצעת ענק מחברה גדולה בישראל

play
צ'ארון שרי | מאור אלקסלסי
צפו: שרי כיכב עם שלושה בישולים, מכבי חיפה ניצחה 1:3 את ברטיסלבה 03:57

מסתבר כי כוכב מכבי חיפה, שסחף את הקבוצה לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות עם שלושה בישולים מול סלובן ברטיסלבה, אמר "לא" כשהוצע לו להשתתף בקמפיין של חברת בירה מפורסמת - והבהיר מה הסיבה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

צ'ארון שרי ממשיך לבסס את מעמדו כאחד הזרים הכי גדולים ואהובים שנחתו במכבי חיפה, ואולי בכלל בישראל. אחרי שבישל אתמול (שלישי) שלוש פעמיים בניצחון 1:3 על סלובן ברטיסלבה וסייע למכבי חיפה להעפיל בפעם השניייה ברציפות לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות, למדור נודע כי הקשר המצטיין עושה חיל וממש לא רק על כר הדשא.

מסתבר כי לאחרונה עלה שמו של שרי כאחד המועמדים להשתתף בקמפיין של אחת מחברות הבירה הגדולות בישראל, כאשר זו הציעה לו סכום כספי נאה מאוד עבור שירותיו, אלא שכוכב מכבי חיפה סירב בנימוס והסביר מה הסיבה: "אני מזוהה עם המון ילדים ונערים וקשה לי לפרסם מוצרי אלכוהול, במיוחד בגלל שאני לא שותה ביום יום שלי".

כאמור, שרי נחשב לאחד השחקנים הטובים והאהובים בארץ, כאשר גם לאוהדי היריבות של מכבי חיפה קשה לא לחבב אותו בשל אישיותו המיוחדת. כידוע, שרי משמש כפרזנטור של מספר חברות, כולל מאניה ג'ינס, ומרוויח כסף לא רע בכלל בישראל גם מחוץ למכבי חיפה, בה הוא אחד המשתכרים הבכירים בקבוצה.

שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי