צפו: הפלופ של מכבי חיפה הכעיס את הולנד עם חגיגת שער פרובוקטיבית

play
מיכיל קראמר שחקן ואלוויק | GettyImages, Rene Nijhuis/BSR Agency
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.8 05:57

מיכיל קראמר, שלא כבש ולו שער ליגה אחד במדי הירוקים, ממשיך לקרוע רשתות בהולנד גם בגיל 34. אלא שלאחר שהרשית מול אלקמאר, הוא התגרה באוהדי היריבה עם תנועה מגונה למדי: "כמו בריון בבית ספר"

(גודל טקסט)

מיכיל קראמר היה פלופ גדול במכבי חיפה – הוא הגיע לירוקים בקיץ 2018 עם רקורד מסקרן מאוד, לאחר שסייע בין היתר לפיינורד לזכות באליפות, אך הורחק כבר בהופעת הבכורה שלו, השלים ארבע הופעות ליגה בלבד וסיים את דרכו ללא אף שער.

החלוץ שב להולנד, ומאז שיקם את הקריירה שלו. תחילה שיחק באוטרכט, לאחר מכן בדן האח, והחל מ-2021 הוא קורע רשתות בוואלוויק – ב-2021/22 סיים עם 11 שערי ליגה, ואשתקד עם 12 שערי ליגה.

היום (ראשון) כבש קראמר בן ה-34 את שערו השני ברציפות – הפעם מהנקודה הלבנה, מול אלקמאר, ואז חגג אותו בצורה… פרובוקטיבית למדי:

הפנדל שלפני החגיגות

עוד ב"טראש טוק"

שחקן ה-NBA שוב במוקד: "הייתי קולע 60 נקודות למשחק ב-WNBA" שיחקת טוב? תקבל רולקס: המחווה לפאביניו לאחר הבכורה בסעודיה מחריד: מפתח הגוף רצח את אשתו לשעבר – בשידור חי ברשת קשה לצפייה: תנין טרף כדורגלן למוות, שוטרים ירו בו כדי לחלץ את הגופה

מיותר לציין שלא כולם אהבו את החגיגה הזו. קראמר הוא בריון טיפוסי בבית ספר תיכון", צייץ העיתונאי ההולנדי בריאן ויחקר. "הדרך שבה הוא חגג מול אוהדי אלקמאר – חגיגה ליצנית מתמיד". מספר אנשי תקשורת זעמו מדוע החלוץ הוותיק לא קיבל כרטיס צהוב על התנועה הגסה – כרטיס שכן צבר בהמשך המשחק, בלי קשר לפרובוקציה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי